התגובה הקשה של בעלה של חולת הסרטן

לורנה מריטאנו שיתפה את התהליך שעברה במלחמה בסרטן עם אלפי העוקבים שלה, אך להודעה הזו היא ומעריציה לא היו מוכנים

השחקנית הארגנטינאית המפורסמת לורנה מריטאנו בת ה-45, אובחנה עם סרטן השד במאי שעבר. במשך כל אותה תקופה היא נתנה השראה לאלפים כשהמשיכה להעלות תמונות שלה לרשתות החברתיות, גם בתקופה הקשה שעוברת עליה כאשר היא מופיעה בתמונות עם קרחת בהשפעת טיפולי הכימותרפיה שעברה.

 

לורנה לפני שחלתה // צילום: אינסטגרם

 

השחקנית נאלצה להסיר את השד הימני שלה לפני מספר חודשים וכעת הרופאים בישרו לה שעליה להסיר את שדה השמאלי ואת השחלות גם כן. אך מעבר להתמודדות עם המחלה הקשה, אמש לורנה נאלצה להתמודד עם בשורה קשה מאוד שלא ציפתה לה.

 

לורנה במהלך מאבקה במחלת הסרטן // צילום: אינסטגרם

 

לורנה סיפרה, כי כאשר בישרה לבעלה על הניתוח שהיא עומדת לעבור, הוא בתגובה - הודיע לה שהוא רוצה להתגרש ממנה. בעלה של לורנה, ארנסטו קלזדילה, גם הוא שחקן מפורסם וזוכה פרס "מר ונצואלה" של שנת 1998. הוא היה לצידה לאורך התקופה הקשה, ולורנה הייתה משבחת אותו על כך במדיה החברתית לעיתים תכופות.

 

לורנה ובעלה ארנסטו בימים טובים יותר // צילום: אינסטגרם

 

השחקנית, ילידת ארגנטינה המתגוררת בקולומביה, הינה כוכבת על בטלנובלות ואופרות סבון המגיעות מאמריקה הלטינית ויש לה עשרות אלפי עוקבים ברשת. רבים הזדעזעו כשכתבה: "היום, ארנסטו קלזדילה, מי שהיה בעלי ומי שהיה אמור להיות לצידי ולתמוך בי בתהליך הקשה הזה... היום, מספר שעות לפני הטיול שלי, הוא אמר שהוא רוצה להיפרד ממני, שהוא עוזב אותי, מתגרש ממני, עוזב את הספינה".

 

לורנה עם "מי שהיה אמור להיות שם ולתמוך" // צילום: אינסטגרם

 

לורנה הוסיפה שלמרות זאת היא דואגת שרוחה תישאר מרוממת, ואמרה: "אני יודעת שאלוהים לא ינטוש אותי".

 

לורנה - ממשיכה לשמור על רוח מרוממת ולתת כוח לאחרים שמתמודדים עם המחלה הקשה // צילום: אינסטגרם

התגובות ברשת בעקבות פרסום המקרה גררו אלפי תגובות, כאשר אופיין היה כמעט פה אחד שלילי, וחלקן אף קיצוניות מאוד. ארנסטו הבעל מסתמן כאחד הגברים השנואים בעולם, או לפחות באמריקה הלטינית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר