זוכה מרצח גרושתו לפני עשור - ונעצר בחשד לתקיפת בת זוגו

למרות שהודה ברצח גרושתו - ביהמ"ש זיכה את אלכסיי וולקוב מאשמה • היום נעצר שוב בחשד שתקף באלימות את בת זוגו

אלכסי וולקוב // צילום: ליאור מזרחי // אלכסי וולקוב

לפני כעשר שנים, נעצר אלכסי וולקוב, תושב ר"ג, בחשד שרצח את גרושתו יוליה. למרות הודאה ושיחזור הרצח, זוכה וולקוב שלוש פעמים בשל חקירה רשלנית של משטרת מרחב דן. 

היום הוא נעצר שוב, בחשד לביצוע עבירות של איומים, תקיפת בת זוג, הטרדה ופגיעה בפרטיות ובית המשפט האריך את מעצרו.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק  

בתחילת שנת 2006 נרצחה יוליה וולקוב בדירתה ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק. מייד לאחר מציאת הגופה, נעצר הגרוש שלה, אלכסיי וולקוב, שהכחיש באמצעות פרקליטו כל קשר לאירוע. 

לאחר חקירה אינטנסיבית, הודה וולקוב ואף שיחזר את הרצח, תוך שהוא מסביר שכעס על גרושתו לאחר שנפרדה ממנו, מנעה ממנו לראות את בנם ונפגשה עם גברים אחרים.  

נגד וולקוב הוגש כתב אישום חמור באשמת רצח, אך כאמור הוא זוכה ממנו פעמיים על ידי בית המשפט המחוזי ופעם אחת על ידי בית המשפט העליון - והוא יצא לחופשי.

שלשום התקבלה תלונה במשטרת מרחב דן מחברתו הנוכחית של וולקוב, שטענה שתקף אותה במקום עבודתה, איים עליה ולאחר מכן גם הטריד אותה טלפונית ועקב אחריה. 

מייד עם קבלת התלונה נעצר וולקוב לחקירה ולטענת המשטרה קשר עצמו למיוחס לו ולאחר מכן שמר על זכות השתיקה. 

אתמול הובא לבית משפט השלום בתל אביב להארכת מעצר, שם טען פרקליטו, עו"ד שמואל פלישמן, כי ניתן לשחרר את מרשו מאחר והוא לא מתכוון להימלט. 

השופט ירון גת קבע כי קיים חשד סביר כנגד וולקוב לביצוע העבירות המיוחסות לו, וזאת כפי שעולה מדברי המתלוננת ומהדוחות המשטרתיים, והורה על הארכת מעצרו בארבעה ימים.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר