נעלי בית אנטי-לגו

הסוף לכאב: פתרון לבעיה שהורים רבים מתמודדים עמה כבר 66 שנים - דריכה על לבנת לגו שהושארה מאחור

פתרון לבעיית הדריכה על לגו // צילום: Getty // פתרון לבעיית בדריכה על לגו

לאחר 66 שנים של כאב, אנחנו יכולים סופסוף ליהנות ממוצר שימנע את אחד המטרדים שכל הורה חווה אינספור פעמים בדרך למקרר בלילה - דריכה על לבנת לגו שהילד השאיר על הרצפה. אין הרבה דברים יותר כואבים ולא צפויים שעלולים לקרות בעת הליכה בתוך הבית בשוגג (אולי מלבד לדפוק את הזרת ברגל בשפיץ של השולחן...).

הדריכה על אינספור חתיכות לגו שהושארו מאחור במשך שנים, מאוד קשה למניעה. בין אם מדובר על חוסר אחריות של המשאיר לבנת לגו מאחור, או חוסר התחשבות, או חינוך לקוי... זה לא משנה - ילד הוא ילד וככל הנראה בניגוד להוריו, עדיין לא חווה בעצמו את הכאב שבדריכה על לגו, ואולי יבין זאת כשהוא עצמו יהיה הורה. אך לא עוד!

 

 

נעלי הבית ה"אנטי-לגו" // צילום: פייסבוק

 

למזלנו כעת ישנו פיתרון כנגד אותם "מוקשים ביתיים", והוא מגיע אלינו ישירות מחברת לגו בעצמה - נעלי בית מרופדות במיוחד כאשר ע"י לבישתן, דריכה על לגו תהיה כלל לא מורגשת. חברת לגו פיתחה את המוצר יחד עם חברת הפירסום הצרפתית "Brand Station", אחד הכינויים הפופולאריים של המוצר הוא: "נעלי האנטי-לגו". מה שמפתיע זה שלקח לחברת לגו רק 66 שנים לחשוב על זה!

הנעליים שונות מנעלי בית סטנדרטיות שדריכה על לגו גם בעת לבישתן לעיתים לא תבלום לחלוטין את הרגשת הכאב בכף הרגל, מדובר בנעליים מרופדות במיוחד בתחתיתן וכמובן הן נושאות את לוגו חברת לגו עליהן, כך שגם מזכירות ללובש אותן לשים אותן בכל הליכה ולא רק מתי שקר.

 

סוף למטרד // צילום: פייסבוק

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר