בת ים: בן 34 נורה למוות על ידי שוטר

שוטר הגיע לסייע לפצוע שנפגע בקטטה - כששחר ממן רץ לעברו כשסכין שלופה בידו • הוקם צוות מיוחד לחקירת הארוע

הסכינים בהם עשה החשוד שימוש // קרדיט: דוברות המשטרה // הסכינים בהם עשה החשוד שימוש

הותר לפרסום כי הגבר שנהרג היום (שבת) מירי שוטר בשעה שניסה לדקור פצוע בקטטה, הוא שחר ממן, בן 34 מבת ים. השוטר, יחד עם חבריו לצוות, הגיע לטפל בקטטה שפרצה ברחוב יצחק שדה בבת ים והמשיכה לרחוב ברזילי. כשהגיעו למקום הבחינו השוטרים בפצוע מדקירות, בן 32, ונחלצו לסייע לו. 

צילום: דוברות המשטרה

זמן קצר לאחר מכן רץ לעברם ממן, שהיה מעורב בקטטה, כשהוא מחזיק בידיו שני סכינים. השוטר, שחש בסכנה לו ולפצוע, הזהיר אותו וקרא לו לעצור. משלא נענה, ואיים באמצעות הסכינים, נורה בידי השוטר ונפצע אנושות. מעט מאוחר יותר מת מפצעיו. 

הרקע לאירוע טרם ברור אך במשטרה הוקם צוות חקירה מיוחד לבחינת הנסיבות. 

דינה, עדת ראייה למקרה, סיפרה: "היה ריב בין חמולות ואז הגיעה ניידת ושוטרים שיצאו מתוכה ניסו להפריד. שני מעורבים ברחו. חשבתי שזה נגמר, אבל אז שמעתי שוב צעקות. הסתכלתי וראיתו מישהו שירד כנראה מאחד הבתים עם סכין שלופה. היה לו סרט ירוק על הראש, כשהתקרב בכוונה לדקור את אחד המעורבים, השוטרים ירו בו".

מפקד מרחב איילון נצ"מ נתן בוזנה, גיבה את פעולת השוטרים ואמר כי "חובתו של כל שוטר להגן על אזרחים באשר הם, בפרט כאשר נשקפת סכנה להם ולשוטר".

בני משפחה וחברים רבים הגיעו אתמול בערב לבית משפחת ממן ,שחזר בתשובה והשאיר אחריו שלושה ילדים קטנים. בני המשפחה זעקו על כך שהשוטרים ירו בממן בכוונה להרוג ולא ירו לו ברגל. חמו של ממן הינו בינו גבסו, הידוע בכינויו ד"ר שקשוקה. אחת מבנות המשפחה אמרה : "למה בכלל ירו בו ? המשטרה הרסה לנו את המשפחה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר