המייסד והמנכ"ל של אשלי מדיסון התפטר

תכתובות דוא"ל מרמזות: נואל בידרמן בגד באשתו

בידרמן // צילום: אי.פי // בידרמן

מייסד ומנכ"ל אתר הבגידות "אשלי מדיסון", עו"ד נואל בידרמן, התפטר מתפקידו. בהודעה מטעם החברה נמסר כי ההתפטרות היא "לטובת החברה", וכי צוות המנהלים של החברה ימלא את תפקידו, עד שייבחר מנכ"ל במקומו.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

בידרמן היה מוקד ההתקפות של ההאקרים, שגנבו את רשומות 37 מיליון המנויים של האתר ופירסמו אותן באינטרנט. "אנו מתאימים את עצמנו למתקפה על העסק שלנו ועל הפרטיות של המנויים שלנו", נכתב בהודעה. לדברי החברה, היא משתפת פעולה עם שלטונות החוק, במאמץ להביא למשפט את אלה האחראיים לגניבת המידע העסקי והפרטי של האתר. חברת האם הקנדית, ALM, גם הציבה פרס של חצי מיליון דולרים קנדיים למידע על ההאקרים והיא מתעקשת שלא להיכנע לדרישות לסגור את האתר כפי שדרשו ההאקרים. 

בידרמן בלט בשתיקתו בכל הקשור לשערורייה שפרצה, ועיקר המידע נמסר על ידי המשטרה ועל ידי מומחה האבטחה בריאן קרבס. קרבס טוען כי הצליח לאתר קצה חוט שעשוי לגלות מי עומד מאחורי הפרשה; חשבון טוויטר המכונה תדאוס זו, שפירסם קישור למידע שנפרץ לפני כולם, ושלכאורה היה לו ידע מיוחד על פרצת האבטחה לפני כל אחד אחר. בד בבד, תכתובות דואר אלקטרוני מחשבונו של בידרמן, שפורסמו על ידי קבוצת האקרים, כבר גרמה נזק למייסד האתר, שאמר עוד ב־2014 כי מעולם לא בגד באשתו, אולם התכתובות שנפרצו מרמזות דווקא על ההפך.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר