שמע את אשתו צורחת מתוך הקבר

צפו בתיעוד המחריד: יום לאחר שמתה - ניסו בני המשפחה לחלץ את בת ה-16 מקברה

פחד מוות: משפחתה של נערה שמתה בהונדורס נדהמו לשמוע זעקות עולות מתוך הקבר – וניסו לחלץ את יקירתם. בסרטון נראים בני המשפחה שוברים את הקבר ומנסים להחיות את נייסי פרז, בת ה-16, הקבורה בו.

בני משפחתה טוענים כי הם גילו שחלון זכוכית שמוצב בארון הקבורה עצמו, דרכו ניתן לראות את הגופה בטרם קוברים אותה, היה שבור, וקצות אצבעותיה של פרז היו מלאות חבורות.

עם זאת, למרות הניסיונות שנעשו להשיבה לחיים, פרז הצעירה נותרה מתה, או שאולי יש לומר – מתה בשנית. בני משפחתה השיבו אותה לבית הקברות וקברו אותה באותו הקבר, בתקווה שהפעם תזכה למנוחה נכונה. 

במקום רופא - הביאו כומר

הכל התחיל כשפרז הצעירה, שהיתה בהיריון, איבדה את הכרתה בזמן שקמה באמצע הלילה כדי להשתמש בשירותים הנמצאים מחוץ לביתה שבמערב הונדורס. ייתכן והיא התמוטטה מלחץ לאחר ששמעה יריות.

למרות התסמינים הקשים, ביניהם העובדה כי היא החלה להעלות קצף מפיה, הוריה לא קראו לרופא או לגורם רפואי אחר, אלא לגורם דתי – לכומר – מכיוון שחשבו שדבקה בה רוח רעה או שנכנס בה שד.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

הכומר ניסה לגרש ממנה את הרוח הרעה, אך הדבר היחיד שיצא ממנה היה נשמת אפה. היא הובהלה לבית החולים שם קבעו הרופאים את מותה. 

פרז הצעירה נקברה בשמלת הכלה בה התחתנה זמן קצר לפני כן. יום לאחר שהובאה לקבורה, בעלה שהפך אלמן, רודי גונזלס, ביקר את חלקת הקבר של אשתו המנוחה ולפתע שמע חבטות וצעקות מתוך קבר הבטון. "כשהנחתי יד על הקבר שלה, שמעתי רעשים מתוכו. שמעתי חבטות ולאחר מכן שמעתי קול. היא קראה לעזרה", אמר בעלה הנדהם, "כבר עבר יום מאז שקברנו אותה. לא האמנתי לזה, אך התמלאתי תקווה".

גם עובד בבית הקברות אמר שהוא שמע קולות עולים מתוך הקבר הטרי. 

"שמו אותה בארון המתים ונסעו לבית הקברות"

כפי שניתן לראות בסרטון, בני המשפחה הנואשים שברו את קבר הבטון בפטיש לפני שהוציאו את ארונה, פתחו אותו וניסו להחיות אותה. הם לקחו אותה במשאית לבית החולים הקרוב, כשהיא עדיין בתוך ארון המתים. עם זאת, ולמרות הניסיונות להחיות אותה – הצוות הרפואי נאלץ להודיע על מותה. שוב.

"ניסינו הכל, אך הנערה היתה מתה", אמר הרופא בבית החולים, "הם שמו אותה בחזרה בארון המתים ונסעו איתה חזרה לבית הקברות".

רופאים מעריכים שבפעם הראשונה פרז "מתה" בשל התקף קטפלקסי. בהתקף מסוג זה סובל האדם מריפיון שרירים מלא, אך למרות זאת – הוא נמצא בהכרה מלאה. ככל הנראה פרז מתה "בפעם השנייה", והפעם באמת, בשל חנק בתוך הקבר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר