כרטיס אדום לזוהר ושטראובר

איציק זוהר ולירן שטראובר פוטרו מערוץ הספורט לאחר שנבחרת הערוץ ירדה מהמגרש במשחק ראווה

שטראובר וזוהר \ צילומים: מאיר פרטוש // שטראובר וזוהר

זה היה אמור להיות משחק ראווה ידידותי לזכרו של המאמן ניצן שירזי ז"ל, אבל אתמול זה נגמר בפיטורים של איציק זוהר ולירן שטראובר מערוץ הספורט. 

ביום שישי האחרון התקיים בחוף פולג המשחק שבו השתתפו נבחרת האמנים מול הפרשנים. אבל אז, אחרי קצת יותר מעשר דקות, החליטו אנשי ערוץ הספורט לרדת מהמגרש בטענה שהמתחרים צירפו לנבחרת שלהם שחקן פעיל. בשל המבוכה החליטו בערוץ הספורט לעצור את השידור החי, וזמן קצר אחר כך שיחררו התנצלות בעמוד הפייסבוק שלהם בפני הצופים בבית. "ערוץ הספורט מתנצל בפניכם, הצופים, אוהדי הספורט ובפני משפחתו של ניצן שירזי", לשון ההודעה, "הירידה של אנשי ערוץ הספורט מהמגרש ראויה לכל גינוי. אנו נבצע בדק בית ואנו מבטיחים שאירוע כזה לא יחזור". 

אתמול, לאחר שימוע ובירור, החליטו בערוץ להודיע על פיטוריהם של זוהר ושטראובר מהערוץ. זוהר קרא את הדיווחים על פיטוריו באתרי האינטרנט בזמן שהיה בשידור תוכניתו בערוץ 24, "עולם הזוהר". "אני קורא את הדיווחים, וכדי לעשות סדר אני אישית עדיין לא שמעתי את זה מערוץ הספורט", הגיב בשידור. ההודעה הרשמית של ערוץ הספורט: "לאחר ששקלנו בכובד ראש את מה שהתרחש ביום שישי, החלטנו להיפרד בצער מאיציק זוהר ומלירן שטראובר ולהשעות את רז זהבי ומוטי פשכצקי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר