האישה נרצחה - העובר ניצל

ארה"ב: בן 25 חשוד שירה בזוגתו ההריונית • באורח נס, הרופאים יילדו תינוקת בריאה

קיברלי דיאן ריצ'רדסון // קיברלי דיאן ריצ'רדסון

אישה בהריון נורתה למוות בהתקפה מחרידה, שלה אחראי על פי החשד אב התינוק שעוד לא נולד. באורח פלא, הצליחו הרופאים להציל את העובר ולהותירו בחיים.

האישה, קימברלי דיאן ריצ'רדסון בת ה-25, נרצחה בשבת בלילה ומתה מפצעיה אתמול בבוקר בבית חולים בעיר ראליי שבצפון קליפורניה, ארה"ב. לא ברור עדיין מה הנסיבות שהובילו לרצח. 

טרגדיה בבית אל: בן 5 נדרס למוות ע"י אוטובוס

ריצ'רדסון הייתה בחודשי הריון מתקדמים, כאשר בבטנה עובר ממין נקבה. הרופאים שנאבקו להצילה, נאלצו לקבוע את מותה, אך בסופו של דבר יילדו את בתה כשהיא נושמת בכוחות עצמה. התינוקת הרכב עדיין מאושפזת במחלקת טיפול נמרץ. בן זוגה של הנרצחת, דניאל ג'וזף סטיל בן ה-25, הוא החשוד במעשה. הוא אותר על ידי השוטרים זמן קצר לאחר הירי, ונעצר בו במקום. המשטרה מייחס לו רצח מדרגה ראשונה. 

החשוד ברצח

המשטרה פרסמה אמש את תוכן השיחה שביצעה ריצ'רדסון למוקד החירום, כפי שהתקבלה במוקד שניות לאחר הירי. היא התקשרה למוקד כהיא נאבקת ומנסה לדבר, אמרה: "ירו בי, אני לא יכולה לדבר, הוא ירה בי". יתר השיחה לא הותרה לפרסום על ידי המשטרה. פייג' בגרדון, חברתה של ריצ'רדסון, אמרה כי קימברלי הייתה נוצרייה מאמינה שאהבה מאוד מוזיקה.

"היא הייתה מאוד מאוד שמחה להיות בהריון. סימסתי לה יום לפני שהיא הלכה לגלות מה מין העובר. אמרתי לה כמה אני שמחה בשבילה", אמרה בגרדון והוסיפה, "אני רוצה להתנחם בחלק הטוב של התינוקת הזו. צריך להסתכל על הטוב מכל הסיפור, שאלוהים הצליח להציל את הילדה הזו". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר