הערכה: הילדות מתו מטביעה בבריכה

נשללה הרעלה או התחשמלות • הטביעה ברדינג: המשטרה חוקרת חשד לרשלנות מצד חברת החשמל

קורל שרי ז"ל //

גוברות ההערכות במשטרה כי מותן של הילדות אור קורן וקורל שרי, בנות ה־10, שטבעו למוות לפני כשלושה שבועות בבריכה פרטית בסביון, נגרם ככל הנראה מטביעה ולא מהתחשמלות או מהרעלה שנשללה כבר לאחר כמה ימים. 

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

כזכור, בערב שבועות שחו שתי החברות בבריכה בביתה של סבתה של אור, ובשלב מסוים סבתא של אור מצאה את שתיהן בתחתית הבריכה, משתה אותן מהמים וקראה למד"א ולמשטרה. 

אור קורן ז"ל  //  צילום: גדעון מרקוביץ

חוקרי תחנת משטרת מסובים פתחו בחקירה והגופות הועברו למכון לרפואה משפטית, שם נתיחת הגופות לא סייעה לקבוע את גורם המוות. במשטרה המשיכו לערוך בדיקות והתברר כי הן לא הורעלו ממי הבריכה. במשטרה החליטו להביא מומחה חיצוני שעבר על הבדיקות וסרטי הווידאו, והוא שלל שקצר ברובוט החשמלי הוביל למותן. ההערכות כעת הן שאחת הילדות טבעה ושחברתה ניסתה לעזור לה וטבעה אחריה. 

בתוך כך, בעקבות טביעתם של אשר בן שטרית ובתו בת ה־7 מיקה בשבת במתחם תחנת הכוח רדינג בתל אביב, במשטרה נבדק חשד לרשלנות מצידה של חברת החשמל. אתמול הגיע לזירה קצין חקירות על מנת לתעד את הפעולות שנקטה חברת החשמל. אנשי חברת החשמל העבירו למשטרה סרטי וידאו ותיעוד לכאורה שבן שטרית הוזהר בעבר. במשטרה יבדקו אם חברת החשמל לא מנעה את הכניסה גם מצד הים, מאחר שאלמונים חיבלו בכדורי ציפה אדומים שהיו סביב המתחם. גורמים במשטרה טוענים כי בחברת החשמל כנראה היו מודעים לסיכון, אם הם ידעו מייד כיצד אפשר למנוע את האסון הבא.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר