גם השנה: "ישראל היום" נכנס לרשימת מותגי העל

העיתון הנקרא במדינה נכלל שוב ברשימה היוקרתית של חברת Superbrands

שער "ישראל היום", אתמול

עיתון "ישראל היום" נמצא ברשימת מותגי העל של חברת Superbrands בפעם השנייה ברציפות, זאת במסגרת בחירת מותגי העל לשנת 2014 שהוכרזה אתמול.

עיתון "ישראל היום" נבחר בתחום התקשורת עם מותגים בהם ערוץ 2, תוכנית הטלוויזיה "ארץ נהדרת", גלגלצ, וואלה, מאקו ו"ידיעות". עם המותגים שיצאו מהרשימה נמנים תוכנית הטלוויזיה כלבוטק, קשת וגלי צה"ל.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

הצרכנים בחרו והכריעו מהם מותגי העל של ישראל לשנת 2014, ביוזמת ארגון ה־Superbrands הבינלאומי, הפועל ביותר מ־70 מדינות בעולם ובכללן ישראל.

ברשימת המותגים שהוכתרו כ־Superbrands אפשר למצוא גם מותגים מעולם מוצרי הצריכה כגון קוקה קולה, במבה, סופר־פארם, שופרסל ורשת שיווק השקמה של רמי לוי; מותגי תקשורת דוגמת האייפון, WAZE, גוגל ופייסבוק; מוסדות ציבור דוגמת המוסד, צה"ל ושב"כ; אישים כגון שמעון פרס, הרמטכ"ל בני גנץ ושלמה ארצי ועמותות דוגמת אד"י, זק"א ויד שרה.

על פי הרשימה המתפרסמת היום, 107 מותגים שינו בשנה החולפת את מעמדם בישראל: 53 נוספו לרשימת 

ה־Superbrands, בעוד 54 נפלטו ממנה. עם מותגי העל שנכנסו השנה לרשימה הנבחרת אפשר למנות את חברות הנדל"ן אזורים, אנגלו סכסון ואפריקה ישראל; מותגי האופנה הישראליים קסטרו ופוקס עם H&M ומכבי תל אביב בכדורגל, המצטרפת למועדון הכדורסל הצהוב שנכנס בשנה שעברה לרשימה ונמצא בה גם השנה.

בשלב הראשון הרכיבו אנשי Superbrands את רשימת המותגים הפועלים במדינה.

בשלב השני עשה את בחירתו צוות שופטים המורכב מ־100 מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק מובילים. בשלב השלישי נערך מחקר הצרכנים על ידי מכון המחקר MarketWatch בבעלות אבינעם ברוג, שבמסגרתו דירג מדגם ארצי ומייצג (800 צרכנים) את המותגים שעלו לגמר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר