ריהאנה בישראל. צילום: קוקו // ריהאנה בהופעה בפארק הירקון

לא נצצה כמו יהלום: ריהאנה אכזבה

איחור של כשעה, תלבושת אחת, פלייבק ומעט זיופים • סיקור ההופעה של ריהאנה

50 אלף ממתינים אבל ריהאנה, בשלה. באיחור של שעה, הכוכבת הבינלאומית השערורייתית ריהאנה עלתה לבמה. עבור הזמרת, שדיוק זו לא התכונה הכי טובה שלה, מדובר באיחור קל יחסית. על פי גורם בהפקה, אל הפארק היא הגיעה דקות ספורות קודם לכן. זוהי הופעתה ה-89 בסיבוב ההופעות הנוכחי.

גם המפורסמים לא נשארו אדישים והגיעו להופעה ביניהם: בר רפאלי עם משפחתה, שירי מימון, ארז טל, אקי אבני, גיא פינס ואמיר פרישר גוטמן.

ריהאנה עלתה לבמה עם כתר לראשה ותוספות שיער ארוכות ופתחה את המופע עם השיר presh out the runway, אחד מהשירים הפחות מוכרים שלה. "תל-אביב", צעקה לקהל שבינתיים כבר הספיק לסלוח על האיחור. הזמרת המיומנת ויתרה על בדיקת סאונד, שנהוג בדרך כלל לעשות ביום המופע, ועלתה לבמה על בליינד. 

בתחילת השיר השלישי talk that talk היא הסירה את השכמיה ונשארה על הבמה בלבוש מינימלי. "אני רוצה להודות לכולם שהגעתם, לכל 55 אלף המעריצים שהגיעו הערב. אני אוהבת את כל המעריצים שלי בעולם אבל עבר הרבה זמן מאז שהייתי פה". הזמרת לא ויתרה על שערורייה ופתחה פה גדול, "גרמתי לכם לחכות יותר מדי ואני מצטערת. אתם חבורה של בני זונות, מוכנים להשתגע?" הקהל השתכנע בקלות ונענה בחיוב. 

הרבה פלייבק

הלהיט הראשון הגיע רק בשיר השמיני כשביצעה את אחד מלהיטיה הראשונים rude boy. בתום השיר פנתה לקהל: "תל אביב אתם פה? אני לא שומעת אתכם. אני ממש נהנית איתכם הערב וזו רק ההתחלה של המופע. אני רוצה שכל מי שפה יקרא בשמי", ביקשה מהקהל וביצעה את השיר whats my name שנחשב ללהיט. 

את הפארק פקדו מאות מעריצים שהגיעו כבר בשעות הבוקר בניסיון לתפוס מקום טוב קרוב לזמרת, למרות שהשערים נפתחו רק בשעה חמש אחר הצהריים. בקהל אפשר היה לראות הורים שהגיעו עם ילדיהם ובעיקר צעירים. 

רומי אנגל, בת 12 מרעננה הגיעה להופעה בהתרגשות. "ברגע שראיתי את הכרטיסים על המקרר של אבא שלי התחננתי בפניו שהוא יקח אותי. אני מכירה מלא שירים שלה כי היום אין מישהו שלא מכיר אותה. היא אחת הכוכבות הגדולות בעולם שמגיעה לארץ בשיא שלה וזה מרגש". 

תלבושת אחת ונעליים נוחות - ריהאנה לא השקיעה באאוטפיט

על הבמה, באופן מפתיע, הופיעה גם תזמורת חיה, אולם בניגוד להופעות קודמות בסדר גודל הזה הבמה הלילה היתה פשוטה. הדבר בא לידי ביטוי בתאורה, פירוטכניקה וקטעי הווידאו ארט הלא מושקעים. לבקשתה של הזמרת, צלמי וידאו מכלי התקשורת לא הורשו לצלם את המופע ואף לא קטע קטן ממנו. בלא מעט שירים השתמשה הזמרת בעלת היכולות הווקאליות המרשימות בפלייבק.   

עם מעט להבות אש ופירוטכניקה די מוגבלת, ריהאנה המשיכה את ההופעה, לא לפני שנפרדה מהכתר שעל ראשה. מספר הרקדנים היה יחסית נמוך והסתכם בשמונה בלבד ונוכחותם בקושי הורגשה. בחלקים גדולים זמרת הפופ שרה בפלייבק וכשלא, זייפה. אכזבה נוספת נרשמה כשהתגלה, כי הזמרת לא טרחה להחליף אף לא תלבושת אחת, בניגוד להופעה בפאריז ובמקומות נוספים. לעומת זאת, מעקבי הסטילטו היא נפרדה במהלך ההופעה לטובת נעליים נוחות יותר.   

בשעה 23:10 היא נפרדה מהקהל לאחר שביצעה את אחד משיריה הטובים where have you been. כשחזרה להדרן, ביצעה את השיר stay "תודה רבה לכם שהפכתם את הערב הזה למאוד מיוחר. היה לי זמן מדהים. תעשו רעש לעצמכם. תודה", צעקה לקהל וביצעה את הלהיט הגדול שלה ואחד מהשירים היותר מצליחים בעולם - diamonds. לפחות שני השירים האחרונים בוצעו בלייב.  סך הכל המופע נמשך שעה ועשרים דקות בלבד.

[image gallery]

הכוכבת נחתה חמש שעות לפני תחילת המופע ולמרות הצפיפות בלוח הזמנים היא לא ויתרה על רחצה במקום הכי נמוך בעולם, ים המלח. לפני העלייה למסוק שיוביל אותה לתל אביב, הזמרת חששה להתלכלך ולכן שומר הראש האישי שלה נאלץ לסחוב אותה על גבו עד לרכב שהוביל למסוק. דיווה אמרנו?

עבור הזמרת מדובר בהופעה שנייה בישראל, כאשר ההופעה הראשונה היתה בתחילת דרכה, בשנת 2010. בחודשים האחרונים היא עוררה לא מעט שערוריות בהן גם התבטאויות קיצוניות ואיחורים להופעות. במהלך הלילה היא כבר תעזוב את הארץ לטורקיה, עד לפעם הבאה. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו