פזמון חוזר: ג'וד בלינגהאם שוב הכריע את הקלאסיקו, וכנראה שגם את מאבק האליפות

הכוכב האנגלי שבר בצורת וכמו במפגש הקודם בליגה בין הקבוצות, גם הפעם כבש את שער הניצחון בתוספת הזמן וקבע 2:3 ענק לריאל מדריד על ברצלונה • הפער בטבלה עלה ל-11 נקודות ונראה שצ'אבי יסיים את עונתו האחרונה על הקווים ללא תואר

ג'וד בלינגהאם בטירוף. שער אליפות. צילום: AFP

זה מרגיש כמו תסריט שכבר ראינו העונה עשרות פעמים. שוב פעם ריאל מדריד התקשתה, שוב פעם היריבה שלה ראתה את עצמה יוצאת עם נקודות ושוב, ג'וד בלינגהאם הציל את אלופת ספרד לעתיד. טקס העברת השרביט בברנבאו שוחק הערב (ראשון) בקלאסיקו מורט עצבים עם אירוע אחד שייזכר להרבה מאוד זמן וריאל ניצחה 2:3 את ברצלונה בזכות עוד שער של האנגלי, שהעלה את מאזנו ל-17 שערי ליגה. 

כוכבי המשחק היו לאמין ימאל בצד אחד ולוקאס ואסקס בצד השני. הראשון היה אחראי על הרגע השנוי במחלוקת של ההתמודדות עם "שער רפאים" שלא אושר בעקבות חוסר בזווית מצלמה מתאימה, אבל הוא עשה הכל על המגרש והיה אחד הגורמים לשער השני של הקטלונים, אותו הבקיע פרמין לופס.

לאמין ימאל. חגג באגף ימין, צילום: EPA

בצד השני, ואסקס נתן את משחקו הטוב בקריירה. הוא סחט את הפנדל בדקה ה-18 שהביא לשער הראשון של ריאל מרגליו של ויניסיוס, הוא כבש בעצמו את השני בדקה ה-73 ובישל לבלינגהאם את השלישי בדקה ה-91.

לוקאס ואסקס. הופעה חלומית, צילום: רויטרס
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

הפער בפסגת הטבלה עלה ל-11 נקודות כאשר נותרו שישה מחזורים לסיום העונה. ריאל שמרה על מאזן בית נקי מהפסדים בעוד ברצלונה הפסידה לראשונה בחוץ בליגה וסוגרת ארבעה ימים חמוצים במיוחד. אפשר לקרוא למשחק הזה כנקמה על מה שקרה שנה שעברה עם שער הניצחון של פרנק קסייה שהביא לבארסה את האליפות, אבל השנה, הכתובת הייתה על הקיר והבלאנקוס, אם לא יקרה משהו חריג, יוכלו לזכות גם בסופר קופה, גם בלה ליגה וגם בליגת האלופות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר