שני מאסרי עולם ויותר מחצי מיליון שקלים פיצויים: גזר דין לפאדי מאלוק, שרצח את שתי אחיותיו ביפו

שני מאסרי עולם ועוד 9 חודשי מאסר נגזרו על פאדי מאלוק שרצח את שתי אחיותיו ב-2018 • השופטת לימור ביבי: "לנפגעים נגרמו נזקים נפשיים קשים כפועל יוצא מהעבירות שהובילו לקיפוח חייהן של אמהותיהן" • עוד אמרה: "יש להוסיף את האכזריות בה בוצעו הרציחות, תוך שהנאשם מתעלם מזעקותיהן של המנוחות"

פאדי מאלוק בבית המשפט, 2018. צילום: יהושע יוסף

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (חמישי) שני מאסרי עולם על פאדי מאלוק, תושב יפו בן 29 שרצח את אחיותיו, חאית (22) ונורית (20), ופצע בנסיבות מחמירות קטין נוסף.

פאדי מאלוק, שחשוד ברצח אחיותיו, טרם הרשעתו | אבי כהן

השופטת לימור ביבי הדגישה כי "למעשיו של מאלוק קדמו תכנון והכוונה, בנוסף לעבר מכביד, הוא לא לקח אחריות על מעשיו וניהל את כל ההליך".

עוד אמרה השופטת כי "לנפגעים נגרמו נזקים נפשיים קשים כפועל יוצא מהעבירה, זאת ראשית בהינתן שהעבירות הובילו לקיפוח חייהן של אמהותיהן. לכך יש להוסיף את האכזריות בה בוצעו הרציחות – דקירות הסכין הרבות, תוך שהנאשם מתעלם מזעקותיהן של המנוחות ושל יתר בני המשפחה ובעת שהקטינים נפגעי העבירה שוכבים במיטה ליד נורית ז"ל בעת שהנאשם דוקר אותה למוות".

על מאלוק נגזרו כאמור שני מאסרי עולם חובה במצטבר, 18 חודשי מאסר בפועל ו-9 חודשים מהם במצטבר, ו-258 אלף שקלים כפיצויים.

שוטרים בזירת הרצח של שתי אחיותיו הצעירות של פאדי מאלוק (ארכיון, 2018), צילום: יהושע יוסף

נזכיר כי ביולי השנה בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע את מאלוק בשני מקרי הרצח בנסיבות מחמירות של אחיותיו ובפציעת הקטין. מכתב האישום שהגישה פרקליטות המחוז בשנת 2018 עולה כי בין מאלוק לאחיותיו המנוחות התקיים ויכוח סביב אורחות חייהן ואופן גידול ילדיהן, אשר לא מצאו חן בעיניו של הנאשם.

באחד מהבקרים של חודש הרמאדן, ב-2018, דקר מאלוק את אחיותיו למוות באמצעות סכין מטבח, כאשר הן ישנו במיטותיהן. מאלוק לא חדל ממעשיו גם כאשר אימו ואחיו התעוררו והפצירו בו להפסיק. הוא התעלם מצעקותיה והמשיך לדקור את האחות תוך שהוא צועק: "תמותי, תמותי..."

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר