"אחרי הנתיחה נדע מה קרה": יובל נס לוי הוא הנרצח בנתניה, זוגתו החשודה במעשה תובא לבדיקה פסיכיאטרית

לוי הוא תרפיסט מוכר, בן 57 • אחיו: "אני לא מאמין שזה רצח, מדובר בהתקף לב" • הגופה נשלחה למכון לרפואה משפטית באבו כביר • הוארך מעצרה של זוגתו עד ליום חמישי

יובל נס לוי

הרצח בנתניה: יובל נס לוי, בן 57, הוא הגבר שעל פי החשד נרצח אתמול (שלישי) בדירתו על ידי בת זוגו בת ה-34. לוי, פסיכותרפיסט מוכר, ייסד את שיטת "תרפיית מימדים" והיה מרצה במכללת "תרפיית מימדים". לוי בעל תואר שני מוסמך M.A בפסיכותרפיה ותואר ראשון B.A בלימודי פסיכולוגיה/ סוציולגיה.

גופתו של לוי התגלתה אתמול בשעות הערב בדירתו בנתניה לאחר שקרוב משפחה התקשר למוקד 100 של המשטרה ודיווח כי הוא חושש לחייו של לוי. שוטרים שהגיעו לדירה פרצו את הדלת ומצאו את לוי ללא רוח חיים ועליו סימני אלימות. בת הזוג שהתה בדירה והיא נעצרה בחשד לביצוע הרצח. במשטרה עולה, על פי החשד הראשוני, כי זוגתו של לוי חנקה אותו למוות. מעצרה הוארך עד למחר (חמישי). 

זירת האירוע בנתניה // צילום: שמואל בוכריס

מתוך סרטוני העסק של לוי

אחיו של לוי הגיע אתמול לזירת האירוע. הוא סבור כי אחיו לא מת על רקע פלילי. "אני לא מאמין שזה רצח, אני לא מאמין שהיא עשתה את זה. אני חושב שמדובר בהתקף לב. המשטרה ביקשה אישור לבצע נתיחה לגופה והסכמתי. אחרי הנתיחה נדע מה קרה".

גופתו של לוי נשלחה למכון לרפואה משפטית באבו כביר כדי לקבוע בוודאות את סיבת המוות. עד אשר תתברר סיבת המוות, מבקשת המשטרה להשאיר את בת הזוג במעצר. בשל מצבה הנפשי הקשה, היא תשלח לבדיקה פסיכיאטרית. הדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרה יתקיים ללא נוכחותה.

זירת הרצח, צילום: דוברות מד"א
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר