צילום שאטרסטוק

שלום ZOHO CRM, להתראות ERP!

מערכות ה - ERP המסורתיות שימשו במשך שנים ארגונים גדולים ובינוניים במשימות השוטפות של ניהול העסק, ובכלל זה ניהול מלאי, ניהול תהליכי ייצור, ניהול ומעקב אחר תקציב, ביצוע תהליכי רכש ועוד

בשיתוף תוכן שיווקי

אלא שככל שעולם השיווק והמכירה מתקדם, מבינים יותר ויותר ארגונים בעולם שהם זקוקים לפתרון גמיש, מותאם אישית, כזה שניתן באמצעותו לחולל דוחות מותאמים לצרכים של בעלי תפקידים שונים בארגון, לתמוך במערכות חדשות וותיקות, ולעשות כל זאת מבלי להפריע לפעילות השוטפת של הארגון.

פלטפורמת ZOHO CRM היא אחד השמות החמים בשוק בכל הקשור לניהול, מעקב ושיפור תהליכי השיווק והמכירה בעסק. הסיבה לכך, היא שמאחורי בניית המערכת הושקעה חשיבה רבה, והיא נועדה לתת מענה איכותי לכמה וכמה מן הצרכים הבולטים שלא קיבלו מענה כזה, במשך שנים ארוכות, ממערכות ה – ERP המסורתיות.

לפני שנצלול פנימה אל היתרונות של מערכת ZOHO CRM חשוב יהיה להבין: אין הכוונה במאמר הזה לייתר את החשיבות של מערכות ה – ERP המסורתיות המותקנות בחברה. פלטפורמת ZOHO CRM נועדה בראש ובראשונה לייעל את תהליכי המכירה והקשר עם הלקוחות, ואיינה אמורה להחליף חלק מן הפעולות הגרעיניות הותיקות שארגונים נוהגים לבצע במשך שנים.

אז הנה כמה יתרונות שיסייעו לכם להבין עד כמה הטמעה של ZOHO CRM בחברה שלכם תוכל להצעיד אתכם אל הדור הבא של התקשרות מול קהל הלקוחות שלכם.

יתרון מספר 1: אינטגרציה של ZOHO עם מערכות ואפליקציות קיימות

פלטפורמת ZOHO CRM מתאפיינת ברמה גבוהה מאוד של אינטגרציה עם מערכות הלגסי של החברה. מדוע הפעולה הזאת הינה קריטית להצלחת ההטמעה שלה? משום שלרוב המוחלט של הארגונים הגדולים והבינוניים לא קיימת הפריוילגיה להחליף את מערכות הליבה שלהן. התלות במערכות הליבה, ההסתעפויות של עולם הפיתוח והתחזוקה של המערכות, הידע הארגוני הרב שנצבר, הניסיון, אנשי המפתח, הכישורים שלהם, הסכמי העבודה ועוד – כל אלו אינם מאפשרים ברוב המוחלט של המקרים נטישת המערכות הותיקות לטובת הטמעה חלקה של מערכת ניהול, חכמה וחדישה ככל שתהיה.

מהו הפתרון במצב זה? התממשקות חלקה ככל האפשר למערכות הישנות של החברה, במטרה להבטיח רציפות עסקית וטכנולוגית מבלי לפגוע בשגרת העסקים. ובכן, בכל הקשור לאינטגרציה עם מערכות קיימות, פלטפורמת ZOHO CRM נחשבת, ובצדק, לבעלת יתרון משמעותי מאוד בתחום.

יתרון מספר 2: זוהו בעלת ממשק משתמש ידידותי

מערכות ה – ERP הוותיקות, תוכננו, עוצבו ופותחו עם ראיה צרה מאוד בעולם חווית המשתמש. כפי שהתהליכים המסורתיים ממומשים במערכות האלו, נראה שקשה באופן יחסי להתמצא בהן, נדרשת לא מעט עבודה כדי להשלים פעולות פשוטות, לא תמיד ניתן לבצע קיצורי דרך על אף שמדובר בביצוע של הרבה מאוד פעולות רוטיניות שחוזרות על עצמן, ועוד.

ככל שהדברים נוגעים ל ZOHO CRM – מדובר בעולם שונה לחלוטין. זוהו תוכננה ופותחה עם מחשבה מעמיקה על מסע הלקוח, תוך התחשבות במימוש דרכי הפעולה היעילות והאפקטיביות ביותר ותוך הקפדה על ממשק משתמש איכותי ומודרני.

יתרון מספר 3: ב – ZOHO התמיכה ושירות הלקוחות הם בסטנדרט גבוה

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר עליו מדווחים לקוחות של מערכת ZOHO CRM הוא שירות הלקוחות של וסטנדרט השירות של החברה והמפיצים שלה. חשוב יהיה להבן זאת היטב: למערכת אשר נוגעת בכל הנקודות הרגישות בתקשורת של החברה מול הלקוח, נקודות אשר יכולות לייצר לצד הזדמנויות שונות גם סיכונים שונים הקשורים לטיב השירות שהלקוח מקבל, סיכונים משפטיים כמו פגיעה בפרטיות הלקוח, יצירת דיווחים שגויים ועוד – חייבת להיות מסופקת תמיכה לא פחות ממצוינת.

אם אתם מנהלים אופרציית ניהול קשרי לקוחות בארגון בינוני, לא תירצו להשאיר את עצמכם ללא תמיכה ראויה ליום הדין. במקרה הזה, הבחירה בזוהו היא כמעט טבעית: שירות הלקוחות של החברה, כפי שמעידים עליו לקוחותיה, הוא מהמעולים שיש בשוק..

יתרון מספר 4: העלות הנמוכה של הטמעת ZOHO CRM

השימוש במודלים השונים של מערכת ZOHO CRM יאפשר לכם להוזיל עלויות בצורה משמעותית, לייעל את תהליכי העבודה מבלי לשלם הון תועפות על רישוי לתוכנות ואפליקציות אחרות, וגם להעניק לכם את התמורה הטובה ביותר לתקציב שלכם.

פלטפורמת ZOHO CRM נחשבת לאחת המערכות הטובות ביותר בהיבט של עלות תועלת.

יתרון מספר 5: קסטומיזציה של זוהו

אם תשאלו לקוחות בשוק שאצלם הוטמעה פלטפורמת זוהו מהי התכונה הבולטת ביותר של מערכת ניהול קשרי הלקוחות הזאת, כמעט כולם יגידו שהפיצ’ר החשוב ביותר של המערכת הוא יכולת ההתאמה האישית שלה.

הסיבה לכך היא ברורה: לארגונים שונים ישנם צרכים שונים, תהליכי עבודה אחרים מול לקוחות, סוגי לקוחות שונים, שגם להם בעצמם יש צרכים שונים. KPIs שונים למנהלים ועובדים ותצורות מדידה ותגמול שונות.

לכן, יכולות הקסטומיזציה של כמעט כל תצוגה וכל שדה במערכת ZOHO CRM היא כל כך קריטית לרבים מן הלקוחות שלה.

יתרון מספר 6: שירותי חילול דוחות מותאמים אישית

בניגוד לפלטפורמות ותיקות, אשר אפשרו למנהלים שונים בארגון ולפונקציות מטה שונות לקבל דוחות שהוכנו מראש או כאלו הקיימים במערכת, הרי שזוהו, מערכת ניהול קשרי הלקוחות, מאפשרת למטמיעים חילול דוחות מותאמים אישית. תוך בחירה של צבעים סוגי נתונים, שדות סיכומיים וגרפים איכותיים שיהפכו את חווית השימוש במערכת לאיכותית הרבה יותר.

יתרון מספר 7: ביצוע אוטומציה של תהליכים

עוד פיצ’ר חשוב מאוד שרבים מן הלקוחות שבוחרים להטמיע מערכות לניהול קשרי הלקוחות שלהם מסתמכים עליו, הוא היכולת לבצע אוטומציה בעסק. לאוטומציה ישנם יתרונות רבים: היא חוסכת זמן, משפרת לאין ערוך את איכות המענה הניתן ללקוח, מצמצמת באופן דרסטי טעויות אנוש, מייעלת את תהליך הטיפול בלקוח, מגדילה הכנסות, ומצמצמת את ההוצאות של החברה.

פלטפורמת ZOHO CRM מתמחה בביצוע אוטומציות כאלו. אלו יכולות לבוא לידי ביטוי בתהליכים הקשורים בניהול רשומות התפוצה והדיוור, טיפול בחשבוניות, ניהול הקשר עם הלקוח, ועוד.

יתרון מספר 8: ניטור ופיקוח על תהליכי המכירה

כל איש מכירות מנוסה יגיד לכם, שמכירה היא לא אירוע המתייחס לנקודת זמן ספציפית, אלא תהליך מתמשך, לעיתים יותר ולעיתים פחות, ואשר בו הלקוח בקצה שוקל שיקולים שונים, ולבסוף מקבל את ההחלטה אם לבצע התקשרות מול בית העסק, תוך התבססות על נימוקים רציונליים ונימוקים רגשיים כאחד.

זה אומר שבדרך, במורד המשפך השיווקי שבונה בית עסק עבור לקוחותיו, מתעניינים ופונים שונים בוחרים לנטוש ולא להמשיך בתהליך הבחינה של בית העסק. מערכת ZOHO CRM תאפשר לכם לעקוב אחר תהליך המעבר של לקוחות ומתעניינים במשפך השיווקי שבניתם, להבין טוב יותר באיזה שלב נוטשים המתעניינים את התהליך השיווקי שלכם, לנטר את התכנים שמעודדים מתעניינים לבצע רכישה, להבין אילו ערוצים עובדים טוב יותר, אילו מסרים שיווקים חדים יותר, אילו סוגי קהלים מגיבים טוב יותר לקמפיינים השיווקיים ועוד ועוד

לסיכום

מערכות ה – ERP הותיקות מאפשרות לבתי עסק שונים, בינוניים וגדולים, לנהל את הליבה העסקית שלהם תוך התמקדות בהיבטים של ניהול מלאי, ייצור, ניהול תקציב ורכש. ZOHO CRM היא פלטפורמה שמאפשרת לארגונים לבצע קפיצת מדרגה משמעותית בקשר עם הלקוח, ולהפוך את תהליכי המכירה ושימור הלקוחות, לקל ואפקטיבי מאי פעם.

בשיתוף תוכן שיווקי