FREEPIK

פרסום מאמרי יח”צ

כשאתם קוראים מאמר באינטרנט או אפילו בעיתון, אתם אולי לא יודעים זאת, אך לעתים קרובות מדובר במאמרי יח"צ שהם למעשה מאמרי פרסום בתשלום. מאמרים אלו שונים מפרסומות רגילות בכך שהם כתובים כמו סיפור או כתבה עיתונאית, אולם רבים מהם משולמים על ידי עסק ומשמשים כחלק מקידום העסק

בשיתוף BUYPOST

אם נתקלתם במאמר מסוג זה וחשבתם שמדובר בכתבת תוכן רגילה, סימן שמדובר במאמר יח”צ מצויין, שלא רק שהוא גרם לכם ליהנות מהתוכן, אלא גרם לכם לחשוב שמדובר בתוכן אובייקטיבי, ואף יצר אצלכם את הרצון להמשיך ולגלות עניין במוצר או השירות אותו הוא קידם. מצד שני, אתם בוודאי נתקלים לפעמים בכתבות יח”צ בהן האלמנט הפרסומי הוא כל כך מורגש, עד שאתם מבינים מיד שמישהו מנסה למכור לכם משהו. כיצד הבנתם זאת? מפני שבכתבות מסוג זה הכותבים מדגישים באופן מוגזם את מעלותיו של השירות או של המוצר, ונותנים לכם את ההרגשה שיש לכותב הכתבה רק מטרה אחת והיא לגרום לכם לקנות משהו. כתבות מסוג זה חוטאות למטרתן בכך שהן למעשה מרחיקות לקוחות פוטנציאלים מהמוצר או השירות אותו הן מנסות לקדם.

כיצד לכתוב מאמר יח”צ שמושך קהל

  • ראשית, לימדו קצת על עקרונות הכתיבה שיווקית” מיהו קהל היעד שלכם? מה מעניין אותו? מה הבעיה ממנה הוא סובל וכיצד המוצר או השירות שלך יכולים לעזור לו לפתור אותה. שנית, עליכם לבצע צעדים מעודדי אמון בכך שבמקום לנסות ולמכור לו את המוצר באופן ברור, תנסו ללמד אותו משהו או לתת לו טיפים שיעזרו לו להתמודד עם הבעיה. כך, אתם נשמעים לא רק מבינים בתחום אלא גם בעלי סמכות ואוטוריטה מה שיגרום לקורא הכתבה לרצות ללמוד מכם עוד.
  • כתבו כתבה שנראית כמו כתבה עיתונאית ואובייקטיבית – כתבו הקדמה אשר תמשוך את תשומת הלב של הקוראים כגון שאלה או הצגת הבעיה עליה עונה המאמר. בגוף המאמר, כדאי ואף רצוי לכלול ציטוטים של מומחים או פרטים מחקריים כך שהכתבה שלכם תשמע סמכותית ובעלת מידע אמין ומדויק. סיימו את הכתבה עם הפניה חזרה לשאלה שעלתה בהקדמה. בנוסף, כתבו סיכום וקריאה לפעולה (כגון לפרטים נוספים כנסו לאתר, או צרו קשר).
  • ספרו סיפור – אחת הדרכים להתחבר לקוראים שלכם ולמשוך את תשומת ליבם היא באמצעות סיפור טוב. זה יכול להיות הסיפור האישי שלכם על מה גרם לכם להתחיל את העסק, איך הגעתם למוצר, או איך גיליתם את הפתרון לבעיה עליה אתם כותבים. לדוגמא, אם יש לכם מאפיה המייצרת מאפים ללא גלוטן, אתם יכולים לכתוב על כמה סבלתם אתם או ילדיכם מחוסר המודעות לבעיית הרגישות לגלוטן והמחסור במוצרים מתאימים לחולי צליאק, ולכן החלטתם לפתוח מאפיה ללא גלוטן.
  • דרך נוספת להתחבר לקורא היא להציג בעיה נפוצה שיש לקהל היעד שלך – כמו למשל הבעיה של מציאת בגדים במידות גדולות או התחייבות לתוכנית אימונים או מציאת רואה חשבון מתאים. לאחר הצגת הבעיה, כתבו כיצד העסק שלכם הוא פתרון מעשי לפתרון הבעיה.
  • בסוף המאמר, הוסף “הנעה לפעולה” – לאחר שהקורא סיים לקרוא את הכתבה, כתבו לו היכן ניתן למצוא את המוצר או השירות שלכם. למשל, שלחו את הקוראים לקריאה נוספת או לרכישה באתר שלכם, אפשר לכלול גם טלפון, כתובת והמדיה החברתית שלכם, כך הקורא יכול לדעת כיצד להגיע אליכם בקלות וביעילות.

שימוש באיש מקצוע לכתיבת כתבות יח”צ

אם אינכם כותבים מיומנים וחשים שאין לכם זמן ויכולת לכתוב כתבת יח”צ אפקטיבית בהתאם לכל האמור כאן, יש לכם אפשרות לשכור כותב תוכן מיומן ומנוסה אשר יעשה עבורכם את העבודה. זכרו, מאמרים אלו הם פרסומות, וחיוני לעשות אותן נכון על מנת שלא להבריח לקוחות. תשלום לבעל מקצוע חיצוני יכולה להביא נקודת מבט חדשה ומעניינת על העסק שלכם שאולי לא הבחנתם בה. אם ברצונכם להיעזר בכותבי תוכן מקצועיים המנוסים בכתיבת ופרסום כתבות יח”צ ניתן לפנות אלינו באמצעות האתר   . הכותבים שלנו מיומנים בכתיבה המשדרת אמינות לקוראים ומתעכבים על כל פסיק ונקודה לפני שהכתבה עולה לאוויר. בנוסף, כתבות היח”ץ שלנו מתפרסמות באתרים ובמגזינים נחשבים מה שמגביר את האמינות שלהן. ניתן גם לבחור את המיקומים של הכתבות בהתייעצות איתנו ובמסגרת התקציב שלכם.

לפרטים נוספים באתר BUYPOST

בשיתוף BUYPOST