איזה מזל: ההורוסקופ השבועי

| צילום: GettyImages

לאריות שבינינו: רעיונות מקוריים ישפיעו ביום חמישי על מפגשים מקצועיים, וצפוי לכם לו"ז עמוס • תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 12.08.2021-06.08.2021

אריה: 23 ביולי - 22 באוגוסט

תצמצמו מחויבויות, תקדישו פחות זמן לבית ואולי תרצו לעבור מקום. הקושי הוא לפתור בעת הזו בעיות. נסו לשאול ולהבין את היעדים לפני קבלת החלטות. בשישי ובשבת תחליטו לקחת על עצמכם מטלות. הגדירו לעצמכם את המשימות שחשוב לבצע ולסיים. זכרו, אסור לעשות טעויות וקל להיכנס לעימותים. בראשון ובשני בן/בת הזוג או השותף יציגו עמדות עצמאיות שתתקשו לקבל. במקום להיכנס לעמדת התגוננות, שמרו על פתיחות. בשלישי וברביעי מעורבויות חברתיות חדשות לא יהיו לרוחכם, התרחקו. בחמישי רעיונות מקוריים ישפיעו על מפגשים מקצועיים וצפוי לו"ז עמוס במיוחד.

בתולה: 23 באוגוסט - 22 בספטמבר

תצאו לחופשה, תחפשו להשתחרר מכל המסגרות. תיתכן נסיעה לחו"ל. תיתנו הזדמנות לאנשים חדשים, בלי לחשוב על הטווח הארוך, ותיהנו. בשישי ובשבת תשתתפו במפגשים חברתיים ותפגינו ביטחון עצמי. הצורך העיקרי הוא להשתחרר מכל מה שגורם לכם מחנק. בראשון ובשני צפוי עומס בעבודה. תפגינו מיומנות בכל הקשור לביצוע ולא יישאר לכם רגע דל. בשלישי וברביעי המציאות תכפה עליכם להתעסק במטלות, מה שעלול להקשות עליכם להוכיח עצמאות. נסו לזרום - ותפתיעו את עצמכם. בחמישי תבחרו לצאת למסע רכישות ספונטני, אולי ביטוי לרצונות הכמוסים שלכם.

מאזניים: 23 בספטמבר - 23 באוקטובר

הניסיון לדעת מה האמת לא יצלח כעת, לכן עדיף בעת הזו להימנע מהליכים פורמליים. שימו לב גם לבריאות, תרגישו שאתם "חסומים" וזה יתסכל אתכם. נסו להירגע, זה יעבור בתוך זמן קצר ותחזרו להיות בשליטה. בשישי ובשבת המעמד האישי בעבודה יעסיק אתכם. המתינו לתחילת השבוע. בראשון ובשני מפגשים שהיו לכם ציפיות לגביהם לא יתממשו באותו סדר גודל. בשלישי וברביעי תקבלו הזדמנות לארגון מחדש ולטיפול בבעיות. תידרשו לעמוד בלו"ז צפוף ולהבין שלא הכל פתיר מייד. בחמישי תרגישו שמיציתם ותחפשו חידוש. זכרו, "לא כל הנוצץ, זהב הוא".

עקרב: 24 באוקטובר - 21 בנובמבר

החשיבה שלכם יצירתית יותר. נסו להתמקד, כדי שהרעיון המקורי יישמר. כדאי לשבת ולכתוב כל דבר, כך תוכלו לבחור את הרעיון הנכון שאיתו תוכלו להתקדם. בשישי ובשבת אתם עלולים להיכנס למעורבות לא צפויה, שתכביד עליכם. אל תברחו, התמודדו וטפלו במה שנדרש. בראשון ובשני תעמדו במערכת התנסויות חדשה בלי שתוכלו לדעת לאן היא תוביל אתכם ובלי לקבל תמיכה וביטחון. כדאי לתת לדברים להתקדם. בשלישי וברביעי העדיפו לא לצאת לפגישות. אתם זקוקים לפרטיות והרגישות שלכם גבוהה. בחמישי תקבלו הזדמנות להוכיח את המיומנויות המקצועיות והייחודיות שלכם.

קשת: 22 בנובמבר - 21 בדצמבר

התמודדות עצמאית תגרום לכם לעמוד על שלכם. לא תצטערו, אבל התבוננו באובייקטיביות במה שקורה ותבינו שיש מצב שעדיף לחפש תחליף. בשישי ובשבת רכישה חיונית תעמוד על הפרק. בכל זאת, נסו לחשוב אם אינכם לוקחים על עצמכם התחייבות שתתקשו לעמוד בה. בראשון ובשני תוכלו למצוא פתרונות לבעיות, גם נפשיות. שמרו על אופטימיות, גם אם זה ידרוש מכם מאמץ. תמצאו זמן לטייל קצת ולהתאוורר. בשלישי וברביעי אווירה של ביטחון רגשי תגיע ותחוו אחדות משפחתית, אולי בזכות אירוע או אלמנט חדש שיצטרפו למשפחה. זהו גם זמן טוב לקבל החלטות. בחמישי תהיו מוזמנים לאירוע חברתי.

גדי: 22 בדצמבר - 20 בינואר

תחשבו על דרך לא להיות תלויים במקור הכנסה אחד. נסו להתמקד, בלי אשליות. חברתית, צפוי חידוש. תורידו קצת את החומות ותלמדו לשחרר ולתת יותר עצמאות גם לילדים. בשישי ובשבת תנסו דברים חדשים, אבל לא הכל יסתדר. חשוב שתתייעצו עם בן/בת הזוג. לא נורא לבקש עזרה. בראשון ובשני צפויות יותר הוצאות מהכנסות. שימו לב, האם אתם צריכים הכל? אולי אתם נסחפים? יהיה נכון לבדוק את המשאבים המשותפים. בשלישי וברביעי תקבלו דברים שונים בעבודה. אולי זה תפקיד שרציתם. אל תדאגו, זו ההזדמנות להוכיח את היכולות שלכם. בחמישי צפו לתמיכה בעבודה.

דלי: 21 בינואר - 18 בפברואר

צפויות חוויות חדשות בלי לאבד שליטה, אם תדעו לשלב את ההתחדשות במסגרת שאתם מכירים. זה תהליך שיהיה בו את השילוב הנכון לכם. בשישי ובשבת ייתכן מתח בשל עומס התחייבויות פיזי ומנטלי, שיקשה עליכם. בראשון ובשני תנסו לעשות דברים לא מתוכננים, אך המסגרות לא יאפשרו לכם להיות עצמאיים. תגיע הצעה מפתיעה ויהיה עליכם לתת תשובה מיידית על בסיס אמון. בשלישי וברביעי תקבלו הזדמנות לצאת למפגש או לכנס ולהשפיע בדרככם על נושא שחשוב לכם. תדעו לעשות זאת, המילים והקסם האישי שלכם ישכנעו את כולם. בחמישי תצאו להתאוורר.

דגים: 19 בפברואר - 20 במארס

השינוי בפתח, אבל שום דבר לא יעזור אם לא תבחרו מיוזמתכם לעלות על הרכבת. אם מישהו אחר ידחף אתכם, הדחיפה עלולה להפיל אתכם. בשישי ובשבת ייתכנו חוויות שלא תכננתם, מפגש עם אנשים פתוחים יותר. אם היצריות תגבר, אתם עלולים לאבד שליטה. בראשון ובשני היזהרו ממידע לא מדויק שעלול לשבש את העבודה. ייתכנו מאבקי כוח מאחורי גבכם, אבל תדעו לחשוף אותם, לחזור לתלם ולקבל אחריות. בשלישי וברביעי העצמאות תהיה חשובה לכם, אבל תהיו מוגבלים. יהיה עליכם להתחשב בשותף או בבן/בת הזוג. בחמישי, שימו לב, התרחקו מאלה שאתם אוהבים, הפתיל שלכם יהיה קצר.

טלה: 21 במארס - 20 באפריל

תתמודדו עם סיטואציות מפתיעות. חפשו דרך לבנות סדר יום כדי לשמור על יציבות. יהיה עליכם ללמוד לשים לב לעצמכם, להרגלי האכילה, אולי לחזור לפעילות ספורטיבית - הכל כדי לשמור על הבריאות. בשישי ובשבת תבחרו לבלות בבית עם בני המשפחה ותזמינו אנשים שאתם חשים ביטחון בחברתם. בראשון ובשני תגלו פתיחות לחוויות חברתיות, גם בעבודה. תפגשו אנשים שאולי לא הכרתם ויפתיעו אתכם. בשלישי וברביעי צפוי לחץ בעבודה, אבל בין המטלות תמצאו גם דרך לשלב יום עיון ומפגשי חברה. בחמישי תבחרו לשלב רעיונות מקוריים בבילוי עם בן/בת הזוג.

שור: 21 באפריל - 20 במאי

תחליטו על שינוי במסלול החיים. תהיו מודעים להתלבטויות, אבל הצורך לחדש, בין שבעבודה ובין שבחיים האישיים, יכריע. תפתיעו, בעיקר מפני שאתם מוכרים כאנשים שקשה להם להשתחרר. בשישי ובשבת כושר הביטוי שלכם יהיה יוצא דופן ותפתיעו את עצמכם בדרך שבה תשפיעו על אנשים. בראשון ובשני צפויה הצעה שיהיה עליכם להשיב לה מייד, וממקום של אמון. בשלישי וברביעי תרגישו משוחררים. חידושים מרעננים ייכנסו לחייכם. השתדלו להיות בחברת אנשים ולא במפגש אינטימי, כדי למנוע חיכוכים. בחמישי תתמודדו בהצלחה עם מערכת חדשה בעבודה.

תאומים: 21 במאי - 21 ביוני

תתקשו לקבל החלטה שתשמור על יציבות, אך תבינו שאין לכם שליטה ונכון יותר לחשב מסלולים קצרים ולבחון אותם בכל פעם מחדש. שמרו על גמישות, חוסר הוודאות יקשה עליכם להתמקד במטרה שתשרת אתכם גם בעתיד. בשישי ובשבת העדיפו חברת אנשים. אינכם רגועים ולכן להיות רק ב"שניים" יגרור חיכוכים. בראשון ובשני הניידות שלכם תהיה גבוהה. תהיו פחות במקום העבודה ותבדקו תוכניות לעתיד, זה לא הזמן לביצוע מיידי. בשלישי וברביעי נסו להירגע. אולי תישארו בבית לעבוד? אתם עלולים לגלוש למאבקים אמוציונליים, אולי עם אנשים חזקים יותר. בחמישי תמצאו את הדרך לשחרר.

סרטן: 22 ביוני - 22 ביולי

לאחרונה הרגשתם שאתם מקבלים דברים כמו בשעת חסד. "מבקשים" או "מצפים" ובתוך כמה ימים הקוביות "נופלות" למקום. ייתכנו קידום בעבודה או הערכה על פועלכם. בשישי ובשבת יהיה נכון שתמצאו זמן לעצמכם. בראשון ובשני ייתכן שיגיעו כספים שביקשתם (מהבנק? מחבר? מההורים?). היזהרו, אל תשאירו כסף נזיל בחשבון הבנק. ייתכן שתרגישו חסרי סבלנות או מתוחים, אבל זה יחלוף. בשלישי וברביעי תעסקו בארגון הדברים בדרך מקורית. אם תתעורר בעיה, לא תמצאו לה פתרון מיידי. חכו שתגיע הארה שתהיה המפתח ליציאה מהפלונטר. בחמישי התחילו את סוף השבוע בבית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר