קייט מידלטון. צילום: AP

"היא הדבר הכי קרוב לאימא שיש לוויליאם": אמה של קייט מידלטון עברה לגור איתם

בעוד הנסיכה מנסה להסתגל ל"נורמליות החדשה" בצל הטיפולים הכימותרפיים, יש מי שמגיעה לעזרה צמודה • "קרול היא משענת של תמיכה עבורם"

איך זה מרגיש לחיות עם החמה תחת אותה קורת גג? תשאלו את הנסיך הבריטי. חודש עבר מאז התיישבה הנסיכה הבריטית קייט מידלטון מול המצלמות ושיתפה את העולם באבחון שלה בסרטן.

מאז, מידלטון (42) עוברת טיפולים הרחק מעיני המצלמות, כשהיא זוכה למעטפת תמיכה מצד בעלה ואבי שלושת ילדיהם המלך לעתיד ויליאם שלצד חובותיו המלכותיות עושה כל שביכולתו להמשיך לתחזק את הבית ולשמור על שגרה נורמלית עד כמה שניתן עבור משפחתו.

מי שניצבים לצדו של ויליאם הם הוריה של מידלטון ובמיוחד אמה קרול מידלטון, שמקפידה להיות לצד בתה, חתנה ונכדיה בזמנים הלא פשוטים שהם חווים כמשפחה.

 

לאחר שכבר דווח על יציאה משותפת של ויליאם וקרול לפאב להתאווררות קלה, כעת מדווחים אתרי התרבות ברשת כי קרול (69) החליטה לקחת את ביקורי הבית אצל בתה וחתנה צעד קדימה ועברה לגור איתם באנמור הול, האחוזה הג'ורג'יאנית בסנדרינגהאם שניתנה להם במתנה על ידי המלכה המנוחה אליזבת' כדי לעזור בגידול שלושת הילדים: ג'ורג', שארלוט ולואי.

הוריה של קייט מידלטון, צילום: AP

"קרול היא משענת של תמיכה עבורם אחרי ששגרת החיים שלהם עברה כל כך הרבה שינויים", סיפר מקור לאתר אין טאץ' וויקלי. "קייט נשענת על ויליאם, אמה והמעגל הקרוב של חבריה לעזור לה עם הילדים בזמן שהיא מתרכזת בטיפולי הכימותרפיה שלה ובמלחמה בסרטן כשהיא מנסה להסתגל לשגרה החדשה של חייה".

"קרול היא מקור כוח עצום לקייט ולקחה על עצמה לעזור למשפחה להתרגל ל'נורמליות החדשה' שלה", אמר כריסטופר אנדרסן מומחה לענייני בית המלוכה לאתר הניו יורק פוסט. "היא הדבר הכי קרוב לאימא שיש לוויליאם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו