אנה ארונוב מתוודה: "כבר שנה לא הזרקתי כלום"

שופטת ריאליטי הריקודים והדוגמנית ערכה סשן של שאלות ותשובות עם עוקביה במהלכו נתבקשה לשתף בדעתה על הזרקות של בוטוקס באזור הפנים ופצחה בווידוי חושפני • "אני בעד כל מה שיגרום לאישה להרגיש טוב עם עצמה"

אנה ארונוב. צילום: שי יחזקאל

אנה ארונוב פתחה היום (שלישי) את הלב ואת הדלת הווירטואלית בפני 417 אלף עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם והזמינה אותם לשלוח אליה קושיות. כבר בדקות הראשונות היא נאלצה להתמודד עם שאלות שעסקו בטיפוח הגוף, מה שגרר וידוי בקשר להתערבות קוסמטית שביצעה בעור פניה.  

"טיפים לאיך להתחיל לרוץ", ביקשו הגולשים מארונוב שחולקת עם עוקביה בזמן האחרון את ההתעקשות שלה להתמיד בכושר גופני, למרות שלעיתים תלאות היום מאתגרות אותה. "אני חזרתי אחרי מלא שנים ללא ריצה", כתבה ארונוב. "צריך פשוט לנעול נעליים ולצאת. גם אם זה רק ל-5 דקות ריצה, 10 דקות הליכה – זה מצוין. להתמיד. לאט לאט הכל מתחיל להתחבר ונהיה יותר קול ונוח", הבטיחה. "הכי חשוב לא להגזים בהתחלה כי יהיה קשה, מתסכל, ואת לא תמשיכי. לבנות לאט לאט, בקצב שלך. ואין על ריצה בעולם", סיכמה.

השאלה הבאה ניחשה בטעות כי משפחתה של ארונוב מתגוררת באוקראינה. "מה שלום המשפחה שלך? באוקראינה מלחמה", שאלו. "אין לי משפחה באוקראינה כי אני מקירגיסטן", תיקנה. "גם בקירגיסטן אין, כי כולם בארץ. אבל מניחה שמלחמה זה נורא בכל מקום באותה מידה. זה עצוב, כואב, ומאוד קשה מכל הבחינות".

צילום מסך אינסטגרם

הנושא הבא שנדרשה אליו ארונוב עסק בטיפוח, ולמרות שלא נשאלה ספציפית על הליכים קוסמטיים שבוצעו בפניה, היא פירטה בנושא. "אנה, מה דעתך על הזריקות לפנים כמו בוטוקס וכו'?", הסתקרנו. "אני בעד כל מה שיגרום לאישה להרגיש טוב עם עצמה", הבהירה כבר בתחילה. "עשיתי בוטוקס כמה שנים! כבר שנה לא הזרקתי כלום. מרגישה שהעור מעולה, אין צורך. כרגע לפחות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר