עינב בובליל נשברת: "עצוב שאנחנו צריכים להסתיר את היהדות שלנו בעולם"

משפיענית הרשת ואשת העסקים הנמצאת בימים אלה בטיול משפיענים בצרפת, שיתפה את מאות אלפי עוקביה בצורך להסתיר את הזהות היהודית שלהם והודתה: "זה חץ בלב"

עינב בובליל מספרת על השיחה עם החייל || מתוך אינסוגרם

לרגל השקת וודקת בלו סטורי בישראל, עינב בובליל ובעלה אלי בניסטי חברו לקבוצת משפיעני רשת ביניהם גל זהבי, דניאל עמית ונדיר אליהו ואלה עלו על מטוס וטסו לסיור משפיענים עמוס קולינריה משובחת ונופים מטורפים בחבל קוניאק בצרפת.

לצד סיורים וטעימות, החבורה העליזה מצאה את עצמה למרבה הצער נאלצת גם להתאים את עצמה למצב הביטחוני הנוכחי שכולל גילויי אנטישמיות מוגברים באירופה מה שמחייב אותם לנסות ולהיטמע בנוף המקומי ולא להבליט את היותם יהודים מישראל.

עינב בובליל במונית עם בעלה, צילום: מתוך אינסטגרם

 

"כשאלי הוציא את הכיפה מהכיס נישק אותה ושם על הראש היה לי חץ בלב", שיתפה אמש (שלישי) בובליל את 386 אלף עוקביה באינסטגרם בתמונה של אלי אוכל כשכיפה על ראשו לאחר שהיה עליו להסירה ככל הנראה לפני כן כדי לא לבלוט בשטח. "כזה עצוב שאנחנו צריכים להסתיר את היהדות שלנו בעולם", כתבה.

בהמשך הוסיפה לסטורי גם תיעוד שלהם במונית וכתבה: "אני ואלי כמו שני אילמים במונית. אמרתי לו אם תוציא מילה או תענה לטלפון זה הסוף שלף היום. גם אנגלית לא לדבר שלא יבינו את המבטא".

"חץ בלב", אלי ועינב בצרפת, צילום: מתוך אינסטגרם

זו אינה הפעם הראשונה בה עינב משתפת את מאות אלפי עוקביה בגילויי אנטישמיות שחוותה. בפברואר האחרון בסיור משפיעניות בניו יורק, חלקה בתקרית אנטישמית שחוותה מצד עובר אורח שככל הנראה שמע את חברות המשלחת מדברות בשפה העברית ובתגובה קילל אותן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר