"קשה לי מאוד": הדרמה הרפואית של עינב בובליל

פליטת הריאליטי חידשה את הקשר עם העוקבות וסיפרה על הבעיה הרפואית שממנה היא סובלת הכרוכה בסבל רב עד כדי מוגבלות • "זה מוריד לי את האנרגיות והשמחה"

עינב בובליל. צילום: אור גפן

עוקבות חדות אבחנה שמו לב לעזרה חריגה שקיבלה עינב בובליל מאמה ורד בהכנות לקראת שבת ביום שישי האחרון, וביקשו להבין את פשרה. אמש (מוצ"ש), בסשן שאלות ותשובות שקיימה בובליל עם הגולשים, היא שיתפה במצבה הרפואי.

עינב בובליל ובנותיה בורחות מהטילים (ארכיון)

"למה אימא שלך באה לעזור לך בשישי? מה קרה?", הסתקרנה אחת הגולשות. "יש לי בלטים בעורף, ובחודש האחרון יש לי כאבי תופת", הסבירה בובליל בפתח תשובתה המפורטת. "אני הולכת נגד הבריאות שלי, ועושה ועושה ועושה בכל זאת, אבל השבוע כבר לא יכולתי יותר. הסיבה שאני תמיד עם העורף למטה כשאני מבשלת, כשאני מאפרת וכשאני בטלפון היא פשוט שיש לי כאבי תופת בשכמות, בעורף ובידיים. אז היא באה לבשל כי פיזית לא יכולתי לחתוך ולהכין. קבעתי תור שוב לסי.טי ולעוד רופאים לראות מה אני עושה עם זה. בעזרת השם בריאות איתנה לכולן ולי".

עינב בובליל, צילום: מאיה באומל בירגר

מאוחר יותר ביקשה בובליל לפרט עוד בנושא, וסיפרה על הניסיונות להביא מזור לכאביה שכשלו או הצליחו באופן חלקי. "אין לי הרבה מה לשתף חוץ מזה שאלו כאבים 24/7. זה בא בתקופות, לפעמים כואב ולפעמים כלום", כתבה. "עשיתי השבוע מסאז' רקמות עמוק, שזה עזר לאותו היום וזהו. עשיתי גם דיקור סיני שגם עזר קצת, אבל אחרי תקופה זה חוזר. כשאחזור מחו"ל בעזרת השם, אלך לכירופרקט. מקווה שזה יעזור לי, והשם יעזור. קשה לי מאוד מאוד שכואב לי משהו.

עינב בובליל, צילום: משה בן שמחון

"זה מוריד לי את האנרגיות והשמחה כי כשאני לא יכולה להיות בעשייה – בשבילי זה הדבר הכי קשה שיכול להיות לי. אבל מאמינה שבעזרת השם יהיה בסדר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר