עוד רגע כאן

קבוצת המכוניות הקטנות מתעוררת עם שלושה דגמים חדשים - שניים מהם היברידיים

בזמן ששוק הרכב כולו הראה התאוששות מרשימה בחודש יולי (מסירות של הזמנות שהיו לפני הגל השני) – ממשיך זרם האוניות להביא לנו את הדורות החדשים של דגמים מוכרים – וגם חדשים. הפעם במוקד ההתעניינות שלושה מותגים.


עוד מאוברדרייב >>>


הונדה ג’אז


דור כל חדש לסופר מיני של הונדה (בתמונה הראשית) – עם עיצוב עדכני שמסורתית ממקסם את חלל הפנים והשימושיות, תא נהג חדש וגם מערך בטיחות נרחב עם 10 כריות אוויר ומערכות סיוע אקטיביות. בתחום ההנעה תמצאו מערכת היברידית חדשה שבמרכזה מנוע בנזין 1.5ל’ ושני מנועים חשמליים המפיקים הספק משותף של 109 כ”ס ו-25.3 קג”מ. למערכת ההנעה שלושה מצבי נהיגה וביצועים טובים למדי עם 9.4 שניות ל-100 קמ”ש. הונדה עוד ציינה שימוש במערכת מתלים חדשה עם רכיבים בעלי חיכוך פנימי נמוך לשיפור הנוחות וחווית הנהיגה – לא נפקד מקומה של מולטימדיה עם מסך גדול וממשק לאנדרואיד ו-קארפליי.


טויוטה יאריס


יאריס הוותיקה חוזרת החודש וכמו הונדה ג’אז גם כאן מדובר בדור כל חדש. שלדה חדשה וארוכה יותר ב-5 ס”מ מהיוצאת (בסיס גלגלים), עיצוב עדכני, עגלגל הרבה יותר ועם מסר דינאמי יותר לדגם שמאז ה”T Sport” המתוקה היה אנמי למדי. גם הקבינה חדשה ובמרכזה תמצאו מסך מולטימדיה “צף” גדל מידות עם ממשק עכדני – מערך בטיחות חדש ובו מערכות עזר לנהג ואבזור נוחות חדש.



בתחום ההנעה יש מערכת היברידית עכדנית שבמרכזה מנוע בנזין 1.5ל’ 3 ציל’ המפיק 83 כ”ס ו-12 קג”מ. למנוע הזה עוזר להנעה מנוע חשמלי אחד עם 80 כ”ס ו-14 קג”מ. מנוע חשמלי שני אינו מיועד להנעה אלא משמש כגנרטור לטעינת המצבר וכן כמתנע מחוזק.


קיה סלטוס


ג’יפון חדש בא לעולם “קיה סלטוס”. רק כדי לסגור לכם מעגל. קיה ויונדאי הן בסופו של דבר אותה החברה. מיתוגים שונים ופניה לקהלים שונים – זו הגישה העולמית – שאצלנו מעט מטושטשת בקרב בין שני יבואנים מתחרים.



 

אבל הקרבה המשפחתית הזו יוצרת דגמים שונים המשתמשים באותם הרכיבים שעוברים – לא תמיד – “טוויק” קטן כדי לתת ללקוח את החוויה הייחודית של המותג. ובכן קיה סלטוס מיישמת את השלדה המוכרת של יונדאי קונה. עם המראה והתחושה האופיינית של קיה ועם מנוע שונה מזה שאנו מקבלים מיונדאי – ככל הנראה 2.0ל’ אטמוספרי.


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...