מיילי סיירוס שוברת עוד טאבו: בית האופנה מייסון מרג'יאלה בחר בה להיות הפנים הראשונות שלו אי פעם. וכשסיירוס במרכז הבמה, היא עושה את זה עירומה, מכוסה בצבע לבן ומצולמת על ידי פאולו רוברסי.
כשאנונימיות פוגשת פרובוקציה
מאז 1988, בית האופנה מרג'יאלה ידוע בכך שהוא מתחמק מכל מה שמריח מסלבס. דוגמניות אנונימיות, מעצבים לא מזוהים, והצל של מרטין מרג'יאלה עצמו מרחף מעל כל אוסף. אלא שאז נכנסת סיירוס לתמונה.
כבר ב-2023 היא החלה להופיע בשמלות של המותג, וב-2025 היא דרכה עם עיצובים שלהם על השטיח האדום במסיבת האוסקר של "וניטי פייר". עכשיו, היא לא רק לובשת את המותג, היא הפכה לסמל שלו.
רוברסי צילם אותה עירומה כמעט לחלוטין, מכוסה בצבע לבן ובמגפיי הטאבי האייקוניים.
התוצאה היא שילוב בין עירום מוחלט לאלמנט מסתורי, בדיוק מה שמרג'יאלה יודע לעשות. מיילי עצמה לא השאירה מקום לפרשנות כשסיכמה: "לעמוד עירומה בקמפיין אופנה הרגיש משמעותי. ברגע הזה, אני ומרג'יאלה הפכנו לאחד".
מיילי החדשה, מרג'יאלה החדשה
אבל זה לא רק על מיילי, זה גם על המותג. מרג'יאלה, שתמיד רצה להיות חידתי, מכיר לראשונה בתרבות האינטרנט והסלבס. זה מהלך שמסמן עידן חדש: פחות מסתורין ויותר נוכחות פרובוקטיבית.
סיירוס עם היסטוריה ארוכה של מיתוג מחדש עצמי, החל מהכוכבת של דיסני דרך פרפורמרית שנויה במחלוקת ועד אייקון רוק בוגר, היא הדמות המושלמת לשמש כמראה של המותג בשלב הזה.
הקולקציה עצמה מתכתבת עם רעיון של לידה מחדש. הבדים מקומטים, הצבעים דהויים, החומרים הפשוטים מתערבבים ביוקרתיים. כמו מיילי, שממשיכה להמציא את עצמה מחדש בכל אלבום ובכל הופעה, גם מרג'יאלה מספר על אופנה כעל תהליך מתמשך של התפוררות, תיקון והתחדשות.
