בזמן שחלק מהמודחים עוד מנסים להחלים מהעקיצות ביער והדחות מפתיעות, יש כאלה שכבר עברו לשלב הבא ומתרגלים את חיי הזוהר.
אור ורון שורק, שתפסו הרבה זמן מסך בעונה האחרונה של ״הישרדות״ מצטרפות אל בן הברית שלהם מתחילת העונה שקד ירושלמי אחת הדמויות הבולטות לקמפיין חג הפסח של רשת הגלידריות ״גולדה״. הקמפיין ילווה את קולקציית הפסח החדשה והכשרה של הרשת.
המהלך התקשורתי הזה מגיע פחות משבועאחרי הגמר הגדול של העונה, מה שמעיד שלא רק הקהל בבית התרשם מהשורדים האולטימטיבים אלא גם בעלי העסקים והחברות.
השורדים שהציגו משחק חברתי צמוד וגם לא מעט רגעי בידור באי, מביאים לקמפיין וייב קליל, קייצי ובעיקר הרבה נוכחות אינסטגרמית. עכשיו רק נותר לגלות אם הקמפיין הזה הוא חלק מ15 דקות התהילה או שמה הם כאן להשאר?
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו