שחקנית מבוקשת, מפיקה, סופר-אמא ועכשיו גם יזמית קולינרית. לכל מי שהיה ספק, עכשיו זה רשמי: גל גדות היא באמת וונדר וומן. בשבוע בו היא שוברת שיאים בנטפליקס עם הסרט החדש בכיכובה Red Notice, גדות מפתיעה את מאות מיליוני מעריציה בעולם עם מיזם חדש והפעם מתחום הקולינריה.
אתמול (שלישי) גדות שיתפה בחשבונות החברתיים שלה סרטון בו היא נראתה מציגה מוצר חדש : מק אנד צ'יז שזכה לשם "GOODLES". מדובר כמובן באחד הגילטי פלז'רס המפורסמים בעולם, פסטה עם גבינה, אך כראוי לגדות הוא מגיע עם טוויסט של כוכבת: הוא בריא ומזין ואפשר לאכול אותו בהנאה מבלי לחשוש מתופעות לוואי של רכיבים מזיקים.
"אני כל-כך מתרגשת להביא לכם את מה שעבדנו עליו במשך כל כך הרבה זמן", נכתב מתחת לסרטון בו נראית גדות עומדת במטבח ומכינה בקלות ותוך מספר דקות צלחת גודלס ממנה היא נראית מנשנשת בהנאה.
"זה מק אנד צ'יז טוב יותר", נכתב מתחת לסרטון. "כזה שמגיע עמוס בחומרים מזינים והוא סופר טעים. בכנות, זה המק הטעים ביותר שאכלתי". בסוף הפוסט הגולשים מופנים לאתר החברה לפרטים נוספים וגדות עצמה חתומה עליו כמייסדת שותפה.
"גדות שותפה לכל דבר ועניין"
כן, לא מדובר בסתם קמפיין שגדות נבחרה לשמש בו כפרזנטורית. היא שותפה לכל דבר ועניין בחברה, יחד עם בעלה ירון ורסנו. "שחקנית, מפיקה, פילנטרופית, ובעלת היסטוריה ארוכה של אהבה למק אנד צ'יז", נכתב מתחת לתמונה של גדות באתר החברה, בו מוצגים העובדים בחברה.
"הזינוק האמיץ של גל גדות לעולם הסטארט-אפ הוא רק הרחבה למה שהיא תמיד מנסה לעשות: דברים חיוביים שישפיעו על כדור הארץ. הערכים המשותפים והאהבה לאטריות הופכים אותה לחברת הצוות המושלמת. ביום יום שלה גל נוגעת בהכל, החל מהקשרים לקמעונאים והתקשורת, בניית המותג, הפיתוח עסקי, גיוס המשקיעים, וכמובן מבחני טעימה".
גדות סיפרה בראיון להוליווד ריפורטר שהאהבה שלה למק אנד צ'יז החלה עוד בילדותה בישראל, כשהדודים שלה מארה"ב היו מגיעים לביקור ומביאים לה את המוצר שלא היה ניתן להשיג אז בארץ.
"תמיד ידעתי שזה לא בריא, ועדיין אהבתי את זה", התבדחה. "עכשיו כאדם בוגר אכפת לי מה אני מכניסה לגוף ושגרת האימונים שלי. יש לי שלוש בנות ואני מאוד מודעת למה שהן אוכלות. חיפשנו אלטרנטיבה בריאה יותר וזה תסכל אותי לגלות שבניגוד למודעות לרגישות ללקטוז או לכל מיני דברים אחרים, לזה לא קיימת אופציה בריאה יותר".
כך למעשה התגבשה ההחלטה של גדות יחד עם בעלה ירון ורסנו לחבור לחברת gooder food שם כאמור משמשת גל כמייסדת שותפה והיא מעורבת בכל צעד והחלטה."אני יודע שזה נשמע נורא הוליווד", הוסיף ורסנו באותו ראיון, "אבל אני וגל תמיד חיפשנו משהו מהפכני וחדשני. תזונה היא חלק מאוד משמעותי בחיים שלנו והחברה הזו פונה גם למבוגרים וגם לילדים".
השניים מוסיפים ומספרים כי התהליך למציאת הנוסחה המושלמת היה ארוך וכלל אלפי נסיינים ברחבי ארה"ב שטעמו את המוצר, כולל כמובן את "השופטות הקשוחות ביותר", שלושת הבנות של הזוג.
מה עם ישראל?
ועכשיו לפרטים החשובים באמת: מה כולל המוצר, כמה הוא עולה והיכן ומתי יהיה ניתן להשיגו.
הגרסה הבריאה של goodles עושה שימוש בגבינה אמיתית ללא כל שימוש בחומרי טעם וריח או חומרים משמרים. היא מגיעה עם 21 גרם חומרים מהצומח, 14 גרם פרוטאין ו-6 גרם של סיבים תזונתיים עם פרוביוטיקה.
נכון לעכשיו המוצר מוצע בארבעה טעמים שונים: המק אנד צ'יז הקלאסי עם גבינת הצ'דר, move and shaker בהשראת רוטב הקאצ'ו א פפה, ה-SHELLA GOOD שהיא הגרסה שמגיעה עם גבינת צ'דר לבנה ומיושנת ופסטת קונכיות, ולסיום TWIST MY PARM - גבינת אסיאגו עם פרמזן ופסטה מסולסלת. המוצר זמין נכון לעכשיו רק דרך האתר (כשלצערנו אין עוד אפשרות להזמין משלוח לארץ) כשהוא צפוי לצאת למדפים באמצע שנה הבאה.
מחירו הוא 3.5 דולרים לקופסה ו-20 דולרים למארז של כל ארבעת הטעמים. בחברה מבטיחים גם לתרום אחוז אחד לפחות מכל מוצר שיימכר לארגונים הדואגים לבטחון תזונתי והם כבר עובדים בשיתוף עם ה-world Central kitchen.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו