41 שנה לאחר המצאת הביסלי, החטיף השלישי הכי נמכר בישראל אחרי במבה ותפוצ'יפס, משיקה אסם נסטלה סדרה חדשה בשם ביסלי פריסטייל. הסדרה החדשה משווקת לצד הביסלי המוכר והיא מתאפיינת בקראנצ'יות יוצאת דופן, בצורות שטוחות ופתוחות ובתיבול עז וצבעוני.
בסדרה החדשה הביסלי "נפתח" לצורות שטוחות, גליות ולא מוגדרות, בניגוד לצורות המוגדרות של ביסלי קלאסי. צורות אלה מאפשרות לתבלינים, לפי החברה, להיספג ולבלוט בטעמים עזים. בנוסף, ה"פריסטייל" בא לידי ביטוי בצבעוניות של סגול, כתום וצהוב, המבוססים על מיצוי טבעי של סלק, פפריקה וכורכום, לעומת גווני הביסלי הקלאסי, המתאפיין בצבעים חומים.
הסדרה כוללת שלושה טעמים: חמוץ חריף בצבע כתום, על האש בצבע צהוב, בצל מעושן בצבע סגול במשקל 60 גרם. ביסלי יוצר לראשונה באסם בשנת 1970. את הביסלי פיתח צוות בראשות דן פרופר, אז מהנדס במפעל בבני-ברק וכיום יו"ר קבוצת אסם. הרעיון נולד מתוך המומחיות של אסם בייצור פסטות ,כאשר הבינו שבארץ אין שוק חטיפים מלוחים. הטעם הראשון שהושק בארץ היה ביסלי גריל שהוא עדיין אחד הטעמים הנמכרים ביותר של ביסלי יחד עם הברביקיו.
עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם-נסטלה סיפרה ל"ישראל היום" כי "מדובר בביסלי דק עם חריצים , אשר לוכדים את הטעם. מדובר בחווית אכילה יתר קראנצית מכל חטיף אחד. גם הצבע שונה. זו פעם ראשונה שיש לביסלי צבעים אחרי כמו למשל צבע סגול ממיצוי טבעי של סלק. מדובר בסדרה חדשה וקבועה שתלווה את הסדרה הקלאסית".
לגבי הרקע להשקת המוצר אמרה מוסקוביץ "ביסלי זה מוצר מאד אייקוני שמלווה את כולנו מהילדות והוא מאד חזק בקרב בני הנוער. אנחנו על הזמן מחפשים איך לרגש את קהל בני הנוער ומחפשים דברים חדשים. עשינו קבוצות מיקוד בקרב בני נוער והם אמרו שמה שהכי חשוב להם זה הקראנץ".
גם האח של ביסלי הוא חטיף שונה. הוא יישאר?
"האח של ביסלי כרגע על המדפים אבל יש כל הזמן מוצרים שנכנסים ויוצאים. כרגע זה נמצא על המדפים אבל זה עולם דינמי. זה עולם של השקות. כל הזמן יש לנו סדרות שיוצאות ונכנסות. הפריסטייל תהיה סדרה קבועה. אנחנו מאמנים שהחטיף החזק ירגש וזה יגדיל את הקטגוריה".
