כוכב "חברים" מכריז: "אני לוקח הפסקה ממשחק"

לאחר פרק האיחוד המצופה של סיטקום הניינטיז המצליח, מאט לה-בלאנק מאכזב את מעריציו ויוצא בהכרזה הדרמטית • "אני נהנה לא לעשות כלום. זה די נחמד", הוא מודה

כוכבי "חברים", צילום: NBC

חדשות מאכזבות למעריצי "חברים": אחרי פרק האיחוד המדובר של שישיית החברים המופלאה שהתקיים בשנה שעברה והצליח לרגש מיליוני מעריצים, כוכב הסדרה מאט לה-בלאנק (שייזכר לנצח כג'ואי טריביאני) הכריז לאחרונה כי החליט לקחת הפסקה מקריירת המשחק שלו.

"החלטתי לקחת פסק זמן לעת עתה", חשף לה-בלאנק (55) בראיון שהעניק לאחרונה לאתר הבידור אנטרטיינמנט טונייט."אני נהנה לא לעשות כלום. זה די נחמד", הוסיף מי שגילם את דמותו של ג'ואי טריביאני - השחקן החתיך ורודף השמלות בסיטקום הטלוויזיוני המצליח.

מאט לה-בלאנק ב-2016, צילום: רויטרס

מאז ירידת הסדרה מהמסך בשנת 2004 לאחר 10 עונות, המשיכו כוכבי הסדרה בניסיונות לפתח את הקריירה שלהם גם בקולנוע ובטלוויזיה, מי מהם בהצלחה גדולה יותר או פחות. גם לה-בלאנק עצמו ניסה לשחזר את ימי התהילה במספר פרויקטים טלוויזיוניים, ביניהם סדרת הספין אוף של "חברים", "ג'ואי", ובסדרות "אפיזודס" ו"תוכנית אבא", כשהוא מנסה גם את כוחו בהנחייה בתוכנית הרכב הבריטית המצליחה "טופ גיר".

כוכבי הסדרה "חברים", צילום: AP

נכון לעכשיו, ההצהרה של מאט על פסק הזמן שלקח ממשחק, שמה מקל בגלגלים של פרק איחוד נוסף של הקאסט האהוב או הפצעה בתפקיד אורח באחת מהסדרות בהם מככבות היום הקולגות לשעבר ג'ניפר אניסטון ("תוכנית הבוקר"), קורטני קוקס ("Shining Vale") וליסה קודרו ("Space Force"). 

 

 

 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר