כוכבת הענק מתוודה: "זו הדרך שבה אני רוצה למות"

דולי פרטון, המוזיקאית המוערכת והאהובה בת ה-77, מדברת על הקריירה ארוכת השנים שלה בתחום ומסבירה מדוע היא לא רואה את עצמה פורשת ממנו לעולם

דולי פרטון. צילום: רויטרס

הביטוי הידוע מתעקש שזה לא נגמר עד שהאישה השמנה לא שרה, אבל במקרה של דיוות הקאנטרי דולי פרטון, הסוף יגיע לדבריה רק כשהיא תצנח מתה על הבמה באמצע שיר.

פרטון (77) היא אגדת קאנטרי עם קריירה של קרוב לשבעה עשורים, שמרגע הפריצה שלה בשנות השישים ועד לעצם היום הזה, לא הפסיקה לעבוד ולו ליום אחד, ועל כך בדיוק היא דיברה בראיון שהעניקה לאחרונה לרדיו בתוכנית The Greatest Hits. "אני לא אחת שתשב בחוסר מעש ולא תעשה כלום", הכריזה. "לעולם לא אפרוש. התקווה שלי היא שפשוט אצנח ואמות על הבמה באמצע שיר יום אחד, בתקווה שהוא יהיה שיר שלי", התבדחה, "אבל זו הדרך בה אני רוצה ללכת מהעולם", הבהירה

"אני יודעת שאין לנו באמת יכולת להשפיע על דברים כאלה", הוסיפה ואמרה, "אבל כל עוד אני מסוגלת לעבוד, כל עוד אני בריאה ובעלי בריא, זה מה שאני רוצה. אם אי פעם אאט, זה רק בגלל זה, אבל בינתיים אני פה להישאר".

דולי פרטון, צילום: AFP

מאז יציאת אלבום הבכורה שלה "Hello I'm Dolly" בשנת 1967, פרטון הפכה לאגדת מוזיקה עם לא פחות מ-65 אלבומים. פרטון הסבירה למנחה התוכנית קן ברוס כי מכיוון שהיא הייתה בת מזל והצליחה להגשים כל כך הרבה חלומות מקצועיים, היא רוצה לוודא ששום דבר לא יהיה לחינם או יתבזבז. "תמיד האמנתי שאם רצית שהחלומות שלך יתגשמו והיית בר מזל מספיק כדי שהם יתגשמו, אז מוטלת עליך האחריות לשמור עליהם בחיים", אמרה פרטון. "כל חלום מייצר חלום אחר. אתה יכול להתפתח מכל דבר כמעט ולייצר ממנו עסק", הוסיפה מי שבנוסף להיותה זמרת זוכת גראמי, היא גם פזמונאית, סופרת, אשת עסקים ממולחת, שחקנית ובעלת פארק השעשועים המפורסם דוליווד.

דולי פרטון, צילום: אי.אף.פי

פרטון תגשים בקרוב חלום נוסף ותוציא לראשונה בקריירה שלה אלבום רוק בשם "Rockstar" שצפוי לצאת ב-17 בנובמבר ויכלול שיתופי פעולה מוזיקליים עם ענקי מוזיקה דוגמת פול מקרטני, רינגו סטאר, אלטון ג'ון, ליזו ובת טיפוחיה האהובה מיילי סיירוס.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר