מארק ראפלו מתנצל: "הגזמתי כשאמרתי שישראל מבצעת רצח עם"

השחקן האמריקני, שידוע כמבקר קולני של ישראל, צייץ בטוויטר התנצלות על הדברים שאמר במהלך מבצע "שומר החומות"

ראפלו בסדרה "שומר אחי"

השחקן האמריקני מארק ראפלו צייץ הבוקר (ג') בטוויטר התנצלות על סדרת ציוצים שפרסם במהלך מבצע "שומר החומות", שבהם טען כי ישראל מבצעת רצח עם.

"עשיתי חושבים עם עצמי", פתח ראפלו את ההתנצלות שחלק עם שבעה וחצי מילון העוקבים שלו. "ואני מבקש להתנצל על כך שטענתי שבמערכה האחרונה בין ישראל לחמאס ישראל ביצעה רצח עם. זה לא מדויק, זה משלהב, חסר כבוד ונעשה בזה שימוש להצדיק אנטישמיות פה ומחוץ לאמריקה. זה הזמן להימנע משימוש במונחים מוגזמים".

הציוץ אמנם זכה לכמה עשרות אלפי לייקים, אך כצפוי, גולשים רבים זעמו על הטון המתנצל של ראפלו, ולא היססו לתקוף אותו בתגובות זועמות ולעגניות.
"היהודים הגיעו גם אליך, באמת שכחנו מי שולט בהוליווד", הגיבו בזעם, "הציוץ הזה פחדני ומביך. איבדת את האומץ שלך. אתה בושה".

ראפלו (53), שבקריירה הארוכה שלו שורה של סרטים מ"הילדים בסדר", דרך "ספוטלייט" ועד "הנוקמים", הוא מבקר קולני של ישראל, ויצא נגדה לא פעם במהלך השנים.

במהלך מבצע "צוק איתן" ב־2014 ביקר בחריפות את ישראל וטען כי היא משקרת כאשר היא טוענת שחמאס משתמש בתושבי עזה כמגן אנושי. ב־2015 קידם עצומה להחרמת נאומו של בנימין נתניהו בקונגרס, ובמהלך מבצע "שומר החומות" שוב יצא בביקורת חריפה נגד ישראל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר