"לא מנסה לכסות צלוליטיס": קמפיין ההלבשה התחתונה של בר רפאלי נחשף

צפו בתמונות: הסופרמודל שמה סוף לתהיות ולשמועות ומגלה את כל הפרטים על המהלך המקצועי החדש

מתרגשת מהמעמד. רפאלי, צילום: אינסטגרם

בימים האחרונים העלתה דוגמנית העל בר רפאלי טיזר ברשתות החברתיות, וגרמה לכל תעשיית האופנה לתהות מה חדש בגזרתה. ועכשיו, בסדרת תמונות חדשות, היא חושפת את הפרטים המלאים על המהלך החדש.

• למבצעים הכי שווים באופנה היכנסו לכאן

רפאלי היא הפרזנטורית הטרייה של מותג ההלבשה התחתונה  FEMINA בחוזה שנחתם לשנתיים. זהו מהלך שאינו מובן מאליו בעולם האופנה הישראלי – דוגמנית שהיא גם אם לשלושה (שתי בנות ובן), גם אשת עסקים, וגם בקרוב תככב בריאליטי המשפחתי שלה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by femina_israel (@femina_israel)

רפאלי כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "גאה ומתרגשת להיות חלק ממשפחת 'פמינה'. בגיל 36, עם שלושה ילדים, מרגישה אישה באמת. ומזל טוב לבעלי שאין לו אינסטגרם - וביום ההולדת שלו, אני חולקת תמונה בהלבשה תחתונה איתכם".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli)

התגובות על הפוסט לא איחרו להגיע, כשגולשת אחת כתבה: "עם גוף פצצה ומראה של ילדה בת 20". גולשת נוספת חיזקה: "האישה הכי יפה ואפילו יותר יפה גם אחרי שלוש לידות", כשאחרת הוסיפה נימוקים כמעט אקדמיים: "כמה אישה היא יפה כשהיא טבעית ונינוחה, בלי איפור ופילטרים, ולא מנסה לכסות פגמים, צלוליטיס, קמטים, סימני מתיחה, נמשים וכו'".

נראה כי הבחירה בדוגמנית שהיא אם לשלושה ילדים מעוררת אצל הגולשות אמפתיה והזדהות ויוצרת אהדה למותג בקרב הקהל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר