אחרי עשור: הסתיים הסכסוך הארוך ביותר בתולדות הריאליטי בישראל

דנית גרינברג ונופר מור, כוכבות "האח הגדול", שכידוע היו מסוכסכות במשך שנים, התפייסו • האמת? התרגשנו

חלל הרחצה בבית האח הגדול 2023, באדיבות אלוני . צילום: ליאור גרונדמן

פרסום ראשון: אחרי עשור דנית גרינברג ונופר מור עשו סולחה. ל"ישראל היום" נודע כי שתי כוכבות הרשת שהכירו בבית "האח הגדול" והפכו ליריבות, החליטו לשים הכל מאחוריהן.

כזכור, מקור היריבות היה סביב העובדה כי השתיים התאהבו במקביל באליאב אוזן (לימים בעלה של גרינברג וכיום גרושה), שמצידו אף הוא התאהב בשתיהן בו זמנית. היה זה משולש אהבה מתוקשר ועתיר עוצמות ורגש - והסכסוך בין מור לגרינברג גלש שנים קדימה, הרבה אחרי סיום התוכנית.

נופר מור: "איזה עין יש לאנשים"

על פי מקורבים, דנית דיברה לפני כחודש עם נופר ובשיחה התנצלה על מה שקרה ביניהן מאז בית "האח הגדול" ובשנים שאחרי. בין היתר, היא התנצלה על העלבונות לאורך השנים.

נופר מור ודנית גרינברג בעונה השישית של "האח הגדול", צילום: יח"צ קשת

נופר קיבלה את ההתנצלות, התנצלה בחזרה, ובכך הסתיימה הסאגה הארוכה בתולדות הריאליטי בישראל.

לאחרונה "הסתכסכה" מור עם דמות ציבורית אחרת ומעט פוליטית יותר בלשון המעטה: רון חולדאי. בדברי תלונה על העיר תל אביב שחלקה עם עוקביה, אמרה, בין היתר את הדברים הבאים: "כל מי שלא גר בתל אביב וחושב שזאת עיר מהממת ועם איכות חיים, חייב להבין שהוא טועה. אמנם עיר ללא הפסקה והמסעדות והכל פתוח, אבל צריך לצאת מהבית שעה וחצי לפני כדי להגיע לכל מקום בזמן ואם בכלל.

נופר מור, צילום: רונן אקרמן

"עיר שבורה, אתר בנייה ענקי, רעש ושלא נדבר בכלל על גידול ילדים כאן כי זה בלתי אפשרי. סיוט של עיר.  כל העיר שבורה ופקוקה. מה עשית, חולדאי? אולי עוד 20 שנה, כשיהיה פתרון לכל הבלגן כאן, אנשים ירצו לחיות כאן או לחזור. ואני אומרת את זה בתור מישהי שנולדה וחיה כאן 32 שנים. שמחה שעזבתי ועצובה ממה שקורה כאן"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר