הגלידות החדשות של הקיץ ומוצרים שחוגגים עצמאות: חדשות הצרכנות

לימון ופטל, אוכמניות וקקאו: טעמים חדשים וקרירים נוחתים בסופרים שליד הבית שלכם - וכדאי להתכונן • וגם: כל מה שצריך למנגל מושלם, סכינים במהדורת כחול לבן, מפתח עם סמל מגן דוד ועוד • אלו המוצרים החדשים שתראו בחנויות ושווה להכיר

מגנום אופוריה בטעמים. צילום: סטודיו שטראוס

לקראת יום העצמאות משיקה חברת טאצ' מגוון מארזי מוצרים המתאימים לאירוח, וכל מה שצריך למנגל. בין המוצרים במארזים: מפיות, כוסות, מפות ניילון, סכו"ם, תבניות אלומיניום, שקיות אשפה וגם מטף לכיבוי שריפות.

טווח מחירים: 6-50 שקלים

השקת עצמאות של טאצ' - כל מה שצריך למנגל, צילום: יח"צ

לרגל יום העצמאות מותג הסכינים ARCOS משיק את הסכין האהוב הספרדי במהדורה בצבעי כחול-לבן, LINEA CHEF by ARCOS, כאשר 10% מסך ההכנסות יתרמו ללקט ישראל. היתרון הבולט ביותר של הסכינים החדשים בסדרה הוא השינון, שנשמר לאורך זמן. המארז כולל שלושה סכיני מיני 10 ס"מ – סכין חד במיוחד, המשמש בעיקר לחיתוך ירקות ופירות.

מחיר מארז שלושה סכינים: 49 שקלים, להשיג בחנויות ובאתר קוק אנד בייק

סכיני ארקוס, קוק אנד בייק, מהדורת כחול לבן, צילום: טל טרי

קבוצת רב בריח משיקה מפתח כניסה לבית ממותג מגן דוד - לרגל יום העצמאות. המפתח יימכר גם אצל המנעולנים המורשים. הוא כמובן מגיע כמפתח חלק שאפשר לשכפל כמפתח הבית, והוא מתהדר בכיסוי בצבע כחול לבן עם סמל מגן דוד

מחיר: 50-60 שקלים, להשיג אצל מנעולנים מורשים

כיסוי למפתח של רב בריח, מיוחד ליום העצמאות, צילום: אייל טואג

CeraVe יוצאים לראשונה עם סרום עם חומצה היאלורונית, Hydrating Hyaluronic Acid Serum, שלדברי החברה מעניק לחות לעור במשך 24 שעות ומגן מפני יובש. הסרום מציע סינרגיה ייחודית של שלושת הסרמידים החיוניים של סרווה הזהים לסרמידים המצויים בעור, ובכך גם מסייע לשקם את מחסום ההגנה הטבעי של העור. הסרום במרקם שאינו נוזלי מאוד, ורצוי לשימוש כסרום האחרון על העור לפני קרם הפנים.

מחיר: 115 שקלים -30 מ"ל

סרום חומצה הילארונית, סרווה, צילום: יח"צ
 
ד"ר פישר מציעים קרמים חדשים בסדרת אפקטיב קר פדיסול, קרמים לכף הרגל לעור יבש במיוחד - שלדברי החברה מעניקים לחות ל-72 שעות. הסדרה מועשרת בחומצה היאלורונית וחמאת שיאה, שמן שקדים, ויטמין E ופרו ויטמין B5. בסדרה שני מוצרים: קרם לכף הרגל לעור יבש במיוחד, בשפופרת 100 מ"ל (16 שקלים), וקרם לכף הרגל לעור יבש במיוחד בצנצנת של 200 מ"ל (30 שקלים).
 
פדיסול לכף רגל, ד"ר פישר, צילום: יעל האן

מגנום בהשקה בינלאומית של שני שלגונים בטעמים מיוחדים: דאבל אופוריה – לימון ופטל: גלידת לימון המקיפה ליבת סורבה פטל בציפוי קרם פירות יער ומעל שוקולד לבן, משולב בסוכריות קופצות וחתיכות פירורי סוכר בטעם פטל. מגנום דאבל צ'יל – אוכמניות: ליבת סורבה אוכמניות בלב גלידה בטעם וניל, מצופה בקרם קקאו וטבולה במעטפת שוקולדית ושברי עוגיות. אנחנו די התמכרנו ללימון ופטל, שמשלב מתיקות, חמיצות, ועטוף בשוקולד לבן נהדר.

מגנום אופוריה בטעמים, צילום: סטודיו שטראוס

גלידות שטראוס מביאים לארץ את TWISTER בשלושה טעמים: Island - לימון ליים, ליבה של תות ושרבט אננס (פרווה), Forest - פירות יער, ליבת לימון ווניל (חלבי)ו-Ocean - בננה, תותי פרוטי, ליבת דובדבן ווניל (חלבי). טוויסטר מביא קונספט שמציע חווית אכילה המשלבת בין טעמים מגוונים ומתפרצים, צבעוניות פירותית בולטת ומשחקיות שנובעת מפורמט השלגון על מקל בצורת הספירלה, עם ליבה ייחודית. טעמנו: מדובר בשלגונים מתוקים במיוחד, עם שילובי טעמים שפחות ראינו בארץ, שכנראה יהיו אהובים מאוד על הילדים.

גלידות טוויסטר חדשות, צילום: סטודיו שטראוס

סדרה חדשה מבית סימפוניה של שטראוס – גבינת שמנת 16% שומן: מדובר בגבינה במרקם עשיר, שנמכרה עד היום ב-5% שומן ובמגוון טעמים, ועכשיו תציע הסדרה החדשה גם קו של גבינות שמנת עם 16% שומן בשני טעמים: בצל מטוגן ופלפל שחור, ובטעם טבעי. 

גבינת סימפוניה בצל מטוגן ופלפל שחור, צילום: סטודיו שטראוס

בית השחר העולה מציע חידושים טעימים: גלילי וופל במילוי קרם בטעם שוקולד פרווה וגלילי וופל במילוי קרם אגוזי לוז עם קקאו. מדובר בוופל פרווה שמתאים לטבעונים, והוא עשוי משכבות עדינות שמכילות את הקרם המוכר לכל ישראלי. אנחנו אהבנו במיוחד את טעם האגוז בוופל מילוי אגוזי הלוז - ובסך הכל מדובר בשילוב שאינו מתוק מדי, ומתמקם נהדר ליד הקפה.

טווח מחירים: 7.50-9 שקלים

גלילי ופל שוקולד השחר, צילום: יח"צ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר