טרגדיה בבני ברק: תינוק נחנק למוות
התינוק, כבן שלושה חודשים, פונה היום לביה"ח תל השומר תוך כדי פעולות החייאה לאחר שנחנק משקית • במוסד הרפואי נקבע מותו • המשטרה פתחה בחקירה
בבית החולים שיבא תל השומר נקבע היום (שני) מותו שלתינוק כבן שלושה חודשיםמבני ברק, שהובהל למוסד הרפואי לאחר שנחנקמשקית. המשטרה פתחה בחקירה לבירור הנסיבות.
חובש רפואת חירום במד"א צביקה לרר ופרמדיק מד"א עופר לחמי, שהוזעקו לביתו של הפעוט, סיפרו: "כשהגענו למקום הביאו אלינו את הפעוט לרחוב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. התחלנו מייד בטיפול רפואי, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך ביצוע החייאה כשמצבו קריטי".
חרף הפעולות הנמרצות להציל את חייו של התינוק, לא הצליחו רופאיו לייצב אותו - ונאלצו לקבוע את מותו.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו