צילום: רויטרס // גם בגלל הגיל. שון קונרי

נחשף: זו המחלה שממנה מת שון קונרי

לאחר שנמסר כי הוא "מת בביתו בשלווה", מספרים מסמכים מתעדים מאיזו סיבה הלך לעולמו כוכב סרטי "ג'יימס בונד" • לא, לא מדובר בקורונה

כוכב הקולנוע שון קונרי הלך לעולמו לפני כחודש, ועכשיו חושף אתר הרכילות TMZ את הסיבה למותו.

"לפי מסמכי המוות שלו", נכתב באתר, "שון קונרי מת מדלקת ריאות, אי ספיקת לב וזקנה". לדברי האתר, מותו נגרם בעקבות כשל נשימתי כתוצאה מדלקת הריאות שבה לקה, ומסיבוכים שונים הקשורים לבעיות בלבו.

על פי המסמכים, כוכב סרטי "ג'יימס בונד" מת בגיל 90, ב-31 באוקטובר 2020 בשעה 1:30 לפנות בוקר בביתו שבאיי הבהאמה. אשתו של קונרי, מישלין רוקיובורן, דיווחה שהוא "מת בשלווה בשנתו".

קונרי גילם את דמותו המפורסמת של ג'יימס בונד בלא פחות משבעה סרטים בסדרה. קריירת המשחק שלו נמשכה עשרות שנים עד לשנת 2006, אז הודיע על פרישה. במהלך הקריירה הענפה זכה השחקן האהוב בפרס האוסקר, שני פרסי גלובוס הזהב ושני פרסי באפטה. בנוסף שיחק קונרי בסרטים: "אינדיאנה ג'ונס - מסע הצלב האחרון", "הפריצה לאלקטרז" "המרדף אחר אוקטובר האדום" ועוד. אחד מתפקידיו המוקדמים היה בסרט "מארני" של הבמאי אלפרד היצ'קוק שיצא לאקרנים בשנת 1964.

בשנת 1989 הוכרז על ידי מגזין "פיפל" בתור הגבר המושך בעולם, ובשנת 2000 קיבל קונרי תואר אבירות מהמלכה אליזבת' בטקס שנערך בארמון הולירוד בעיר הולדתו אדינבורו.

כזכור, עם ההודעה על מותו של השחקן הספיד אותו ראש הממשלה בנימין נתניהו, וכתב כך: "רעייתי שרה ואני שמענו בצער רב על פטירתו של שון קונרי, שחקן אגדי וחבר נפלא. תמיד נזכור את הכריזמה השקטה שלו ואת חיוכו החם. כמו מיליוני בני אדם ברחבי העולם נמשיך ליהנות מהופעותיו הבלתי נשכחות בסרטיו שעוד יוקרנו שנים רבות". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו