צילום: ליאור מזרחי, גדעון מרקוביץ' // "מוכר לנו את הקב"ה". אמיר חצרוני, אביב גפן

חצרוני: "בר מצווה - מעשה מגונה"

הפרובוקטור נגד הזמר שחגג בר מצווה לבנו • "מקווה שלא ירחק היום והחוק יגן על ילדים מפני הורים רודפי רייטינג" • "כמו לעשות ניתוח לשינוי מין"

פרופסור אמיר חצרוני הידוע בחיבתו לפרובוקציה שוב מעורר מחלוקת - והפעם הוא יוצא נגד אביב גפן וחגיגות בר המצווה של בנו הבכור דילן שהתקיימו בשבוע שעבר.

גפן, שבתקופה האחרונה השמיע את קולו לא מעט בנושא קירוב לבבות בין חרדים לחילונים, ציין בסוף השבוע האחרון את בר המצווה של דילן בחגיגה משפחתית מצומצמת בבית המשפחה בצהלה.

בעוד רבים התרגשו מהאירוע המכונן בחייו של דילן, את פרופסור אמיר חצרוני החגיגה פחות הרשימה, והוא מיהר להעלות פוסט ארוך ומתגרה בעמוד האינסטגרם שלו, תוך שהוא מכנה את החגיגה לא פחות מ"מעשה מגונה".

"הזלתי דמעות בסוף השבוע למראה המעשה המגונה שעשה זמר העבר אביב גפן בבנו הבכור דילן, בנסיון נואש למכור דיסקים לדוסים שלא עברו עדיין לספוטיפיי", פתח חצרוני את הפוסט, ו"הסביר" לעוקביו מי זה הזמר המפורסם: "לקהל הצעיר שפחות מכיר, גפן היה סוג של 'סלב' בשנות ה-90, שעשה את עצמו 'משתמט שמאלן' למרות שבפועל שוחרר מצה"ל בגלל בעיות בגב והמשיך להופיע לפני חיילים בצבא הכיבוש שלא היה להם מזל לזכות כמוהו בפרופיל 21", כתב חצרוני לעוקביו.

"הזלתי דמעות". הפוסט של חצרוני // מתוך האינסטגרם של אמיר חצרוני
"הזלתי דמעות". הפוסט של חצרוני // מתוך האינסטגרם של אמיר חצרוני

"אחרי שכוכבו כזמר דעך", המשיך חצרוני, "גפן ניסה את מזלו בקידום בתי קפה בינוניים מרשת ארומה, השתתף בתוכניות ריאליטי כושלות עם זמרים ים-תיכוניים, ולאחרונה גם לקח חלק בסחר (חוקי) בסמים תחת המותג 'קנאביס רפואי'. אחרי שמכר לנו קפה גרוע, סמים מסוכנים, וזמרים ים-תיכוניים שמקומם הטבעי בעזה, עכשיו הוא מוכר לנו את הקדוש ברוך הוא. זכותו. הבעיה שהוא מצרף לעסקה את בנו הקטין, שלא חטא ולא פשע, וזו בטח לא אשמתו שאבא שלו יצא מהאופנה", ליהג חצרוני, "גפן מנצל את האנומליה היודו-ציונית שאוסרת על נערות בנות כמעט שש עשרה להחליף נוזלים עם כדורגלנים מקצוענים שיודעים למצוא את השער (בנימוק שהן עדיין 'ילדות'), אך מתירה לאבות לקשור את ילדם בן ה-13 ברצועות של פרה שנשחטה באכזריות, כי זה 'קידוש השם'. 

"כולי תקווה שלא ירחק היום והחוק יגן על ילדים מפני הורים רודפי רייטינג ויאסור על בר מצווה וברית מילה לקטינים. עד אז אני מאחל לדילן גפן שישתחרר מהטראומה, ויבין שאם היה אלוהים אבא שלו לא היה צריך לעקוד את הילד שלו בתפילין בשביל שישמיעו אותו ב'קול ברמה'".

• פסטיבל בשווייץ: פרס לסרט על אמיר חצרוני

חצרוני: "השתמטות מצילה חיים והתבוללות זה טעם החיים"

הפוסט צבר יותר מחמשת אלפים לייקים ומאות תגובות, שחלקן הגדול, כצפוי, עשו שימוש בשפה פרובקטיבית ומלאת גידופים לא פחות מזו שבפוסט: "אתה פשוט בן אדם אפס", זעמה גולשת ואחרים הוסיפו: "תמיד תדע בלב שלך שעם ישראל שונא אותך".

רוית שטראוס מסרה מטעמו של אביב גפן: "אין תגובה".

אמיר חצרוני מסר בתגובה: "אין לי בעיה עם אנשים שעושים בר מצווה או ברית מילה... יש לי בעיה עם מי שמתעללים בילדים שלהם בשביל קאמבק. לעשות לקטין בר מצווה זה כמו לעשות לו ניתוח לשינוי מין".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו