טכנולוגיית Air Care החדשה

הקיץ הגיע ועמו החלו ימים חמים במיוחד, המעלים את הצורך לשימוש תכוף במזגנים, בבית שלנו או במקום העבודה

מזגן (המחשה), צילום: FREEPIK
מדינת ישראל היא אחת המדינות בעלות האקלים החם ביותר בחודשי הקיץ, ועל כן עולה החשיבות של מציאת פתרונות יעילים להתמודדות מול הלחות והחום הישראלי. בכל מקום שלא תהיו בו, המזגנים הם מוצר אהוב ומבוקש במיוחד, המסייע להתמודד עם הלחות הרבה והחמסין של הקיץ במדינת ישראל, בבית או במשרד או בכל מקום שלא תהיו בו בחודשי הקיץ הלוהטים.מה שבטוח, בימי הקיץ החמים אין כמו להתרענן עם מזגן נעים בחדרי הבית שלנו. ימים חמים במזג האוויר הישראלי מחייבים נוכחות של מזגן, אשר הפך  למוצר מאוד פופולארי במדינתנו, בימי הקיץ החמים. אנשים רבים יסכימו שאין כמו לחזור מיום עבודה ארוך, ולהתרענן עם אוויר קר של מזגן נעים, וכוס מים קרים, בסלון או במטבח, או בחדרי השינה. החום והלחות הרבה במדינת ישראל, הפכו את המזגנים למוצר פופולארי עבור אנשים רבים. טכנולוגיית Air Care היא טכנולוגיה חדשה המאפשרת לשלב בין חיטוי לבין זרימת אוויר חדש, על ידי מנגנון פעולה המשחרר יונים לאוויר, וכן פעולה משולבת עם פילטר לסינון האוויר. אין ספק שזו טכנולוגיה המתאימה לקיץ הישראלי, בו משתמשים במשך שעות ארוכות במזגנים, לאורך שעות היממה.

האם יש מזגנים המטהרים את האוויר?

השימוש הרב של מזגנים לאורך שעות היממה, במיוחד בימי הקיץ החמים, מעלה את הנחיצות לניקוי תכוף של מזגנים מחיידקים ועובש המצטברים בו, ונשאלת השאלה האם יש מזגנים היכולים לטפל בטיהור וניקוי חיידקים וריחות לא נעימים? התשובה היא שאכן קיים מזגן מסוג זה. מזגן טיהור אוויר, יכול בעזרת טכנולוגיה חכמה, למנוע חיידקים וריחות לא נעימים במזגנים וכן למנוע הצטברות של חיידקים, הסרת חומרים מזיקים ומזהמים וכן לספק הגנה אופטימאלית מפני קרדית האבק. מזגנים מיוחדים אלו, הפועלים על טכנולוגייה ייחודית לטיהור אוויר, יש מסנן מיוחד הנמצא בתוך המזגן, ובכך מאפשר לטפל ולמנוע חדירה של חיידקים, עובש ועוד מזיקים למיניהם, הפוגעים במזגן. מסנן יכול לתת הגנה אופטימאלית מהמפגעים הנ"ל, באמצעות מזגן טיהור אוויר התואם לטכנולוגיה המודרנית העכשווית. אין ספק שחברות רבות לייצור מזגנים, מבינות את החשיבות של המזגנים בקיץ הישראלי, ומנסות למצוא דרכים חכמות לשכלול המזגנים הקיימים, גם בהיבט של טיהור אוויר אופטימאלי, כדי שהלקוחות יוכלו ליהנות ממזגן קריר ונעים, ללא חיידקים וריחות לא נעימים, ככל האפשר.

מה היתרונות הבריאותיים של מזגנים בטכנולוגיה חדשה לטיהור אוויר?

מזגנים המופעלים בטכנולוגיה מתקדמת לטיהור אוויר ולפליטת אוויר נקי, ככל האפשר, מעניקות יתרון משמעותי לנשימה של אוויר נקי, כדי לשמור על בריאותנו, ולא לשאוף חומרים מזהמים וחיידקים למיניהם, לתוך הריאות שלנו. במרבית הבתים בישראל, במיוחד בימי הקיץ החמים, מדליקים מזגנים גם בלילות של ימי הקיץ החמים, כך שהמזגן עובד בכל שעות היממה, גם ביום וגם בלילה, ולכן עולה החשיבות של אוויר נקי שאנחנו נושמים, מהמזגנים, לאורך שעות היממה. בשל המודעות לחשיבות זו לשמירת בריאותם של הלקוחות, חברות מזגנים בוחנות טכנולוגיות חדשות המעניקות את היתרון של אוויר נקי ובריא, גם ביום וגם בלילה.

טכנולוגיות אלו מבוססות על מערכות חכמות לסינון אוויר המזגנים, וכן למניעת חדירתם של חיידקים ועובש, המזיקים לנשימה ולבריאות שלנו, לילדים ולמבוגרים כאחד. מודעות סביבתית זו מעלה את הנחיצות למזגנים היכולים לטהר אוויר, וכך לשמור על הריאות שלנו נקיות, ללא חיידקים מזהמים, עובש או ריחות לא נעימים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר