דודו פארוק פוצץ ריאיון עם אופירה וברקוביץ'

ניסיונותיהם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' לחשוף את האדם מאחורי דמות הראפר שכבש את הרשתות החברתיות עלו בתוהו • לאחר חילופי דברים ושפה בוטה, הזמר נטש את האולפן • ברקוביץ': "אם יש לי ילד כזה אני קושר אותו בבית"

צילום: צילום מסך // דודו פארוק באולפן "אופירה וברקוביץ'"

הזמר השנוי במחלוקת דודו פארוק הוזמן לריאיון בתוכנית "אופירה וברקוביץ'" ונטש את האולפן לאחר כשש דקות של ויכוחים קולניים.

עזיבתו של דודו פארוק, שם הבמה של אורי קומאי, התרחשה לאחר שימוש בלא מעט שפה לא ראויה לתוכנית בשישי בערב, ואף דפיקות של הזמר על השולחן בעצבים, לאור הניסיון החוזר ונשנה של המנחים להבין מה מסתתר מאחורי אותה דמות של ראפר בוטה.

אופירה הציגה את פארוק כ"הזמר שמשגע את הרשת". הריאיון התחיל בהתייחסות של המנחים להצהרתו של הזמר לרוץ לראשות הממשלה, אך פארוק סירב להתייחס לדברים ברצינות, ומשם הדברים רק התדרדרו.

 • מעיין אדם: דודו פארוק לא מצחיק אותי

ברקוביץ' חזר ושאל את הזמר לשמו האמיתי. בתחילה השיב לו הזמר כי שמו האמיתי הוא "דוד המלך". לאחר התעקשות של ברקוביץ' בנושא הוא נענה בכעס על ידי הרפאר כי הוא בא לדבר על אמנות ולקדם את הופעתו הקרובה ולא לדבר על "לה קוקרצ'ה ומיקי מאוס".

ברקוביץ' לא ויתר ודרש הסבר מהזמר על דמותו השנויה במחלוקת, אשר חלק סולדים ממנה ואילו אחרים רואים בה פרודיה מבריקה. "אני רואה שאתה ילד טוב, על סף החנון, שעושה פה הצגה בעצם", אמר המנחה, אך נענה בכעס: "אתה באת להתעסק לי בזיונים של השכל ואני לא באתי בשביל הדבר הזה, אני אמן ובאתי לעשות אמנות".


"לא באתי בשביל הדבר הזה, אני אמן ובאתי לעשות אמנות". דודו פארוק נוטש את אולפן "אופירה וברקוביץ'" // צילום מסך

שתי דקות לתוך הריאיון, ברקוביץ' הבהיר לזמר כי הוא בא אליהם על מנת שהם ישאלו אותו שאלות ולא להיפך, ו"אם לא מתאים לך אתה יכול לקום וללכת". "אל תאיים עלינו, חמוד", הוסיפה אסייג והשיחה נותבה מחדש ל"דברים רציניים". "אני אדבר איתך על האמנות שלך", אמר ברקוביץ', "אבל אני רוצה לדעת מי אתה קודם כל", אבל כל מה שהצליח המנחה לחלץ מפארוק הוא כי הוא "אמן מצליח במדינת ישראל".

"תגיד, אתה אמיתי או שאתה הצגה?", שאל ברקוביץ' ואז הטיח בו: "המוזיקה שלך עם כל הכבוד להצלחה היא רמה מאוד נמוכה, הקללות, היד שלך כל הזמן באף, כמו איזה מסומם, זה לא נראה טוב". "אתם קצת טרחנים", השיב פארוק לאחר זמן מה, ואופירה הגיבה: "אנחנו טרחנים? אתה שוביניסט". כשברקוביץ' שוב ניסה לעמת את הזמר עם השפה הבוטה בה הוא משתמש בשיריו, החזיר לו פארוק בשאלה: "תגיד, הבן שלך ראה פורנו?". כשברקוביץ' תהה "איפה החינוך פה?", הוא נענה כי לא תפקידו לחנך את הילדים.

"אין מסר, אני בא מאחורה, אם אני אביא את המסר לתוך המצלמה, אני איבדתי את הפואנטה, אם אתה לא מבין את זה, זו בעיה שלך", אמר הזמר וקם מכיסאו. אופירה וברקוביץ', שאך לפני כמה דקות הזמינו אותו לצאת מהאולפן אם לא נוח לו, כעת התפלאו על נטישתו באמצע הריאיון ומופע האבסורד הסתיים.

דווקא לאחר עזיבתו של פארוק, שינה ברקוביץ' אסטרטגיה, ותלה את התנהגות הדמות שראיין בחינוך שקיבל קומאי: "הוא לא אשם, ההורים שלו אשמים. אם יש לי ילד כזה אני קושר אותו בבית".

מיד אחרי שידור התוכנית, עשרות צופים מילאו את עמוד הפייסבוק של "אופירה וברקוביץ'" בתגובות לאירוע. "פעם ראשונה שנכנסת לדף הזה ורק בגלל שבא לי להקיא", כתבה אחת המגיבות, "בושה שנותנים לבחור הזה במה בכל מקום. זה חינוך שרוצים לילדים? זה חינוך שרוצים בבתים?".

גולשת אחרת הגיבה: "בושה וחרפה! לא מאמינה למי שנתן לטמטום והאידיוט הזה להופיע היום בתוכנית... איזו תת רמה בושה וחרפה שמביאים יצור שכזה... ברקוביץ צדק בכל מילה שאמר", ואחרת הוסיפה: "חיכיתי שילך! בושה! איזה מסר יש לטמבל הזה להעביר... אלק אמנות... חוץ מניבולי פה ואגרסביות... בושששששה!".

עם זאת, גם היו מי שצידדו בזמר: " דודו פארוק אומן חלל! אני תופסת ממנו מוכשר עולמי! בחור גאוני! ומה שעשיתם לו התוכנית עם הריאיון הזה זה כמו לשאול קוסם איך הוא עשה את הקסם שלי ושיראה. ניסיתם לחשוף בכוח וזה גרם לי כמעט להקיא לעצמי בפה. הזדעזעתי והיה לי מביך לצפות. חבל שעשיתם את זה. אני מעתה והלאה מפסיקה לצפות בתוכנית שלכם. הדמות דודו פארוק זו דמות שלמעשה מציגה את כל מה שהוא מציג בקטע כזה פרודי וזה מה שלא הבנתם. ביג אנלייק לכם, ביג לייק לדודו הנסיך".

 • ויראלי: הכוכבת האמיתית של גלובוס הזהב

 • הרשת זועמת: הסוד של קנדל ג'נר נחשף

 • 40 שנה ל"גזוז": "היא לא תדע" 2019

 • דרייק הטריד מינית מעריצה

 • ערה? הפוסט שאיחד את כל העם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר