במקדונלד'ס גם המכונה שומרת כשרות

רוצים להזמין המבורגר וגלידה במכונות של מקדונלד'ס? בסניפים הכשרים תצטרכו לפצל הזמנות • "מהיום כרטיסי האשראי שומרים כשרות"

ההודעה במכונת ההזמנה במקדונלדס // ההודעה במכונת ההזמנה במקדונלדס

אם אתם נמנים עם חובבי ההמבורגרים של מקדונלד'ס, בוודאי נחשפתם למכשירי המק טא'ץ המאפשרים הזמנה מהירה באופן עצמאי. אבל מסתבר שמי שירצה להזמין מוצר בשרי, נגיד המבורגר, ומוצר חלבי כמו גלידה באותה הזמנה בסניף כשר לא יוכל לעשות זאת, אלא יאלץ להפריד את ההזמנה.

רקפת פרא שניסתה להזמין המבורגר וגלידה באותה הזמנה בעמדת המק טאץ' בקניון רמת אביב בת"א קיבלה את ההודעה הבאה "המסעדה כשרה ולכן לא ניתן להזמין באותה הזמנה מוצר בשרי וחלבי ביחד. צריך לבצע עסקה בשרית ועסקה חלבית בנפרד".

 

פרא כתבה ברשת החברתית: "מהיום גם כרטיסי האשראי שומרים כשרות. במכשירי הטאץ' במקדונלד'ס אין אפשרות להזמין המבורגר וגם גלידה באותה הזמנה מטעמי כשרות. במקום עצמו מוכרים גם גלידה וגם המבורגר. למה בישראל ב 2018 מפקחים לי על ההזמנה? ומה אם אני לא שומרת כשרות? אם אני רוצה לי את הגלידה ולבן שלי את ההמבורגר?".

 

פרא סיפרה ל"ישראל היום": "הלכתי למקדונלדס עם בני ועם אבא שלי שהוא חובש כיפה. אני רציתי גלידה ובני רצה המבורגר. אז קיבלתי הודעה שאני צריכה להפריד את ההזמנות מטעמי כשרות. אבא שלי בעצמו נדהם". עוד מוסיפה פרא: "עמדות הטאץ' זה שיא הקדמה, רמת אביב היא מעוז החילוניות – ושם קיבלתי את ההודעה בנוסח הזה. מאחורי עמדו אנשים המומים ואמרו לי - איראן זה כאן".

 

ממקדונלד'ס נמסר: "לרשת מקדונלד׳ס, רשת המסעדות הגדולה בישראל, כ-180 מסעדות, מתוכן כ-60 מסעדות כשרות המשרתות גם את הלקוחות שומרי המסורת. מטעמים ברורים ולבקשת הרבנות, מאז ומתמיד בסניפים אלה קיימת הפרדה בין קופת עמדת הקינוחים לקופות האחרות, ולא ניתן להזמין באותה עסקה מוצרי בשר וקינוחים חלביים. הלקוחות יכולים ליהנות מקינוחים אהובים בעסקה נפרדת".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר