סערת החיקוי של עידן עמדי: אורי לייזרוביץ' מ"ארץ נהדרת" מגיב

השחקן עורר זעם רב כשטיזר מתוך החיקוי שעשה לזמר פורסם ברשתות של תוכנית הסאטירה • כעת הוא מתייחס להודעות פרטיות קשות שקיבל

עידן עמדי (מימין) ואורי לייזרוביץ' בדמותו ב"ארץ נהדרת". צילום: יוסי זליגר, קשת 12

אורי לייזרוביץ' מצא את עצמו אמש (שלישי) בלב הסערה כשטיזר מתוך החיקוי שלו לשחקן, הזמר והיוצר עידן עמדי התפרסם ברשתות החברתיות של "ארץ נהדרת". תוך זמן קצר זכו הפוסטים שעדכנו על החיקוי של לייזרוביץ' שעתיד להופיע בתוכנית למאות ואלפי תגובות זועמות בנוסח "פשוט גועל נפש", "איבדתם את הבושה", ו"חיקוי מיותר לחלוטין". היום (רביעי) בחר לייזרוביץ' לשתף בהודעות שקיבל באופן פרטי בעמודו באינסטגרם, ועל גביהן הוסיף את דעתו על ההשתלחות הקשה בו.

עידן עמדי מבצע את שיר הכניסה לחופה של אחות שכולה (ארכיון)

"יא בן שר****, היום חצית גבול שלא היית צריך לחצות והעם לא סולח ולא שוכח. איך אתה לא מתבייש, יא חלאת אדם? חלאת המין האנושי. אתה חתיכה של אשפה אנושית שמבזבזת לנו חמצן. אתה חולה לב. אתה והילד ההומו שלך יא מז**** בת**", נכתב לאורי. על רקע הודעות הנאצה כתב השחקן: "גם הודעות כאלה מבשרות על איזה הורים יגדלו להיות כאן. זה בסדר להביע דעה, זה בסדר לא להסכים, אבל הרמה הנמוכה הזו היא לא נורמה וזה שיח שצריך להיעלם", קבע. מיד לאחר מכן פנה אישית לגולש וכתב לו: "שולח לך חיבוק ענק כי אני בטוח שאתה צריך אחד כזה. חולה לב זו לא קללה, אוטיסט זו לא קללה, הומו זו לא קללה", ביקש לייזרוביץ' להבהיר.

אורי לייזרוביץ' כעידן עמדי ב"ארץ נהדרת", צילום: קשת 12

בסטורי נוסף שהעלה אורי, הוא ביקש להציג דעה נוספת של גולשת אחרת, שהשתנתה אחרי הצפייה במערכון המדובר. "זה ממש לא במקום, עדיף לוותר", נכתב לאורי תחילה, ששאל בתגובה את אותה גולשת האם צפתה במערכון המדובר. ואכן, אחרי שהגולשת צפתה במערכון, הגיעה ההתנצלות מצידה. "מתנצלת על דבריי, מיהרתי לשפוט. מערכון טוב. אכן עמדי הרים את הרף לכל הגברים. ועם האיפור והחיקוי אחד לאחד", החמיאה.

מתוך אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

גם על גבי צילום המסך של ההתכתבות של אורי עם אותה גולשת הוא צירף את דעתו הכללית בנושא ובאותה נשימה העביר מסר לעוקביו: "זה בסדר להתנצל ולא ישר להתלהם. המדינה שלנו, העם שלנו, עבר ועדיין עובר טראומה. כולנו לחוצים, כולנו מתוחים, ויש משהו קל בלהוציא קיטור במיוחד מאחורי המקלדת. אבל תזכרו שלכל תגובה כזו, שפה כזו - הילדים שלכם והקרובים שלכם נחשפים. ומה שתזרעו היום, יהיו הפירות שתאכלו אחר כך", חתם.

מתוך אינסטגרם, צילום: דוברות שב"כ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר