X

7 אתרי הסקי הטובים ביותר לבלות בהם את החורף הבא

צריכים משהו לצפות לו בתוך המצב הנוכחי, ובמיוחד עם חום הקיץ העולה משבוע לשבוע? הנה רשימה של אתרי הנופש המושלגים היוקרתיים והיפים ביותר – מיפן ועד ארה"ב

אנשים עושים סקי במורד מדרון. צילום: מערכת feedy באמצעות הבינה המלאכותית ideogram

הקיץ התחיל, ואיתו הגעגועים לחורף ולחופשות סקי. אז כדי להקל עליכם את הגעגועים ואת ההחלטה לאן לטוס בחורף הבא, נעזרנו ב-Claude כדי לספר על שבעת אתרי הסקי הטובים בעולם לפי סקירות ברשת ובעיתונים.

1. צרמאט, שוויץ
לרגלי הצוקים המשולשים המושלמים של המַטֶרְהוֹרְן (כן, זה מחפיסות הטובלרונה), אתר הסקי של מחוז צרמאט מציע מורדות בשיפועים שונים ומגוונים לכל הרמות, כולל המסלול הגבוה בשווייץ, כפר מקסים נטול מכוניות וטיסות הליקופטר ישירות אל ראש ההר השלישי בגובהו באירופה. זה גם אתר הסקי הגבוה בהרי האלפים.

2. Aspen Snowmass, ארה"ב
אתר הסקי הזה בקולורדו משמש כנקודת מוצא ללא פחות מארבע פסגות מושלגות (הר אַסְפֶּן, רמת אספן, סְנוֹמאס, והגבעה הנמוכה יותר בּאטֶרמילְק), עם מתלולים מאתגרים ברמות שונות, ומספק שירותים יוקרתיים ועיר תוססת המפצה על המרחק – 4 שעות נסיעה מדנבר.

3. Whistler Blackcomb, קנדה
גם האתר הזה, שנמצא רק שעתיים נסיעה מוונקובר, מספק שתי פסגות זו לצד זו, המספקות שטח החלקה עצום עם יותר מ-200 מסלולים ו-30 רכבלים שמובילים לנקודות המוצא שלהם, ורכבל אחד ישיר בין שתי הפסגות שמספק נוף עוצר נשימה.

4. שאמוני, צרפת
אם התחלנו את הרשימה בפסקה השלישית בגובהה באירופה, כעת מגיע תורה של הגבוהה ביותר – במון בלאן, שמספק את המסלול בעל הפרשי הגובה הגדולים ביותר בעולם, שלרגליה עיירת הסקי האגדית שאירחה את אולימפיאדת החורף הראשונה, ומושכת עד היום גולשים מרחבי העולם.

5. ניסֶקוֹ, יפן
אתר הנופש הידוע ביותר ביפן – או, ליתר דיוק, רשת שלמה של אתרי נופש קרובים – ידוע בעיקר בזכות השלג הקל וה’יבש’ ביותר שניתן להעלות על הדעת, לצד המתקנים היוקרתיים של האתר, אפשרות לסקי מחוץ למסלולים המסומנים (עם מדריך), 15 מטר של שלג טרי כל שנה ומרחק של שעתיים נסיעה בלבד מהעיר הגדולה הסמוכה סאפּוֹרוֹ, בירת האי הוקאידו.

6. וייל, ארה"ב
כפר הנופש הזה אמנם לא נמצא למרגלות הרים גבוהים במיוחד, אך הגבעות שסביבו הם אחד מאזורי הסקי הגדולים והציוריים ביותר בעולם.

7. סנט אנטון אם ארלברג, אוסטריה
העיירה הזו במחוז טירול האוסטרי מכונה בחיבה "ערש הסקי האלפיני", ומציעה מתלולים מאתגרים יחד עם בתי ספר לסקי מהשורה הראשונה, מאות קילומטרים של מסלולים וכמעט 90 רכבלים. וכבונוס, צי של מכוניות מזראטי מוביל את אורחי מלון הדגל האזורי, טאנֶנְהוֹף, בין הבארים באזור.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר