רגע לפני חג הפסח: טכנולוגיות המטבח שיפתיעו אתכם

עם העלייה בפופולריות של הבישול הביתי ולקראת החג, אספנו לכם כמה מהמוצרים הטכנולוגיים המעניינים ביותר למטבח החכם • מכיריים שתשכחו שקיימות בכלל, דרך מקרר יין שנפתח ללא ידיים - אלה המכשירים שסקרנו אותנו

מטבח חכם הוא קונספט שהופך לפופולרי יותר ויותר בשנים האחרו. צילום: Getty Images

עם העלייה בפופולריות של הבישול הביתי, יותר ויותר חברות ומותגים החלו להשקיע בפיתוח טכנולוגיות שונות שיקלו על הצרכנים את ההתעסקות עם תהליך הבישול עצמו, לצד שיפור החוויה במטבח.

רגע לפני פסח ובשיא עונת הבישולים, המתנות והאירוח שלא נגמר, אספנו לכם כמה מוצרים טכנולוגיים מסקרנים וחדשניים במיוחד, שאנחנו מודים שהיינו שמחים לראות גם במטבח שלנו.

שולחן פסח. כולנו הולכים לבשל, לארח ולהתארח בחג. מזל שיש טכנולוגיה שמקלה על הסיפור., צילום: לירון אלמוג

כיריים בלתי נראות

כמעט כל רכישה של כיריים מלווה בשאלה "האם הם מתאימים למטבח שלי?". ובכן, מסתבר שאפילו את השאלה הזאת כבר לא צריך לשאול. פיתוח חדש של מותג מוצרי החשמל  Gaggenau מציג כיריים נסתרות המשתלבות בצורה חלקה עם שיש המטבח ויוצרות משטח בישול נסתר, זאת לצד שליטה מלאה ומדויקת על החום ותהליכי הבישול.

מקרר יין שנפתח ללא ידיים

כבר לפני כמה שנים הציגה חברת LG את המקרר המפורסם שלה המאפשר להסתכל אל תוכנו באמצעות נקישה בלבד. כעת החברה לקחה את הטכנולוגיה צעד אחד קדימה והציגה את מקרר היין שלה מסדרת ה-Signature, המגיע עם דלת הנפתחת באופן אוטומטי ברגע שחיישן מיוחד הנמצא בתחתית המקרר מזהה את הרגל של המשתמש.

מכונת קפה שמתאימה לכל סוגי הקפסולות

בתור חובבי קפאין מושבעים, מכונת הקפה של חברת TEKA היא אולי אחד הפתרונות הטכנולוגיים הטובים שיצא לנו לראות בתחום. המכונה יודעת להתאים את עצמה לכל סוגי הקפסולות וכוללת מערכת התאמה אישית עם 30 תוכניות אוטומטיות, לצד האפשרות להגדיר תכנית לכל משתמש ולשמור אותה תחת שמו.

התנור שמלווה את הבשלן

חובבי בישול אבל מתקשים במטבח? מסתבר שמוצרי החשמל שלכם יכולים ללוות אתכם בתהליך ולסייע לכם יותר מאי פעם. סדרת התנורים K8 של חברת Küppersbusch מגיעה עם מערכת מתקדמת הכוללת 14 פונקציות שף ולמעלה מ-80 תכניות בישול אוטומטיות.

בין היתר התנורים מגיעים עם מערכת Multilevel Timer המאפשרת להפעיל עד שלוש תכניות בישול שונות במקביל. למשל אם תכינו דגים וירקות ביחד, המערכת תדע להודיע לכם מתי אתם צריכים להכניס/להוציא את הירקות, בזמן שהדגים עדיין נאפים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר