תכינו את הארנק: מותג גיימינג חדש נחת בארץ

מותג הגיימינג האמריקני Glorious והוא מבטיח לשנות את הסטטוס קוו של החברות הגדולות והיקרות • עד כה החברה לא קיבלה שום השקעה חיצונית וכל הצלחתה נשענת על תמיכה של גיימרים • אז מה צפוי לנו?

מקלדת ועכבר של Glorious. שואפים לשבור את השוק. צילום: יח"צ

מותג הגיימינג האמריקני Glorious הגיע לארץ הישר מארה"ב, בייבוא של חברת ביקונקט טכנולוגיות. החברה הוקמה על ידי גיימרים נלהבים במשימה לשנות את הסטטוס קוו של החברות הגדולות בתחום, והיא שואפת לעזור לשחקנים מקצועיים (וגם חובבים) לשחק עם הציוד האיכותי ביותר ובמחירים סבירים.

מאז שהחברה שחררה את משטח העכבר הראשון שלה, היא מנסה כאמור לשנות את הסטטוס קוו בתעשיית משחקי המחשב ופיתחה סדרות של ציוד איכותי שבעבר היה מחוץ להישג ידו של הגיימר הממוצע.

מותג הגיימינג האמריקני Glorious - ציוד גיימינג מקצועי במחיר תחרותי, צילום: יח"צ

יש לציין כי עד היום Glorious לא קיבלה השקעה חיצונית והיא צומחת באמצעות תמיכה של חובבי גיימינג ומקצוענים בלבד. ליין המוצרים החדש שישווק בישראל כולל את שלושת העכברים Glorious Model D wire, הדגם האלחוטי Model D Wireless ו- Glorious Model O Wireless

מחיר: 329 שקלים לדגם החוטי, 499 שקלים לשני הדגמים האלחוטיים. 

העכבר האלחוטי של Glorious., צילום: יח"צ

בנוסף צפויה להגיע לארץ המקלדת המכנית Glorious GMMK 2, שתגיע בגרסה מלאה (96 אחוזים) וגרסה קטנה יותר (65 אחוזים). לטענת החברה, הסוויצ'ים Glorious Fox של המקלדת מעניקים חווית הקלדה חלקה ומהנה באופן עקבי.

ב- Glorious סיפרו עוד כי בזכות שכבת קצף פנימית, הסוויצ'ים מפיקים צליל פרימיום, ללא רעש חלול, זאת בנוסף למסגרת עליונה העשויה מאלומיניום ומספקת בסיס יציב. במקביל, מקשי ה-Double Shot מגיעים עם גופן נקי ואמורים לספק עמידות לאורך זמן, כמו גם תמיכה במגוון רחב של סוויצ'ים הניתנים להחלפה.

מחיר מקלדת מלאה: 729 שקלים.
מחיר מקלדת 65 אחוזים: 629 שקלים.

המקלדת המכנית Glorious GMMK 2, צילום: יח"צ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר