ג'ברה הכריזה על שורת עדכונים לאוזניות Elite 8 Active ו-Elite 10: ובמה כדאי לכם לבחור?

עדכוני התוכנה שהוציאה חברת הסאונד הדנית לאוזניות הדגל שלה כוללים פיצ'ר חדש לביטול רעשים בשם HearThrough שנועד להתאים את האוזניות לסביבה של המשתמשים • אך שתי האוזניות, למרות הדמיון ביניהן, נבדלות זו מזו בכמה פיצ'רים חשובים שכדאי שתכירו

אוזניות Elite 8 Active של ג'אברה - עמידות במיוחד . צילום: Jabra

חברת הסאונד הדנית Jabra, חשפה בימים האחרונים חבילת עדכוני תוכנה לאוזניות האלחוטיות החדשות של החברה, Elite 8 Active ו-Elite 10. לטענת החברה, מטרת העדכונים היא שיפור של חווית ההאזנה ושדרוג של פיצ'ר ביטול הרעשים באוזניות.

העדכונים כוללים פיצ'ר חדש בשם HearThrough , המאפשר למשתמשים להתאים את רמת סינון הרעשים באוזניות לפי הסביבה בה הם נמצאים (פיצ'ר שקיים כבר זמן מה באוזניות של המתחרות השונות). עוד עדכנו בג'אברה כי מעתה, משתמשים יוכלו להתאים אישית את שם המכשיר של האוזניות בסמארטפונים שלהם (מה שנוח במיוחד לאלו המחברים מספר רב של מכשירים לסמארטפון).

עדכון תוכנה נוסף משפר את פיצ'ר ביטול הרעשים עצמו באוזניות. לפי ג'אברה, האלגוריתמים החדשים נועדו לזהות ולחסום קולות רקע עד פי 2, מה שמבטיח שיחות ללא הפרעה גם באזורים רועשים כמו משרדים, מסעדות ורחובות סואנים. בנוסף, עדכון התוכנה משפר משמעותית את סינון רעשי הרוח הנקלטים במיקרופונים של האוזניות.

העדכונים זמינים להורדה כבר עתה באמצעות אפליקציית +Sound והם זמינים לכל המשתמשים, הקיימים והחדשים, דרך עדכון בענן (OTA) וללא עלות.

Elite 8 Active או Elite 10

ואם אתם תוהים מה ההבדל בין שתי אוזניות הדגל של ג'אברה, אז אנחנו כאן כדי לעזור לכם לבחור. נתחיל מההבדל הבסיסי ביותר בין שתי האוזניות – המטרה לשמה הן נועדו. בעוד שעל פני השטח הן אולי נראות מאוד דומה, במבט מקרוב מדובר בשתי אוזניות די שונות.

Elite 10 הן האוזניות האלחוטיות המתקדמות ביותר של ג'אברה, והן מציעות חווית סאונד מרשימה למדי הכוללת תמיכה ב-Dolby Head Tracking – גם כאשר תזיזו את הראש, השמע יישאר "לכוד" באוזניים שלכם ויישמע כאילו הוא מתנגן מסביבכם.

Elite 8 Active לעומת זאת, הן אוזניות אלחוטיות שנועדו קודם כל לספורט והן מיועדות לאנשים העוסקים בכושר וצריכים אוזניות עמידות. האוזניות מגיעות עם דירוג IP68 המבטיח להן עמידות בפני אבק, מים וזיעה. לשם השוואה, ה-Elite 10 מגיעות עם דירוג IP57 בלבד.

Jabra Elite 10 - המתקדמות ביותר של החברה, צילום: ג'אברה

סינון רעשים

גם Elite 8 Active וגם Elite 10 כוללות ביטול רעשים אקטיבי, כשהראשונות תומכות ב-Adaptive Hybrid ANC והשניות כוללות את פתרון ANC Advanced של ג'אברה.

Adaptive Hybrid ANC הנמצא ב-Elite 8 Active מתאים אוטומטית את הביצועים של האוזניות בהתאם לסביבה בה אתם נמצאים, מבטל צלילים חיצוניים בזמן אמת ומעמעם הפרעות שמגיעות מרוח חזקה.

ביטול הרעשים המתקדם ב-Elite 10, לעומת זאת, מספק חוויה "מותאמת לחלוטין", עם טכנולוגיית סריקה וזיהוי של דליפת רעש מובנת. בג'אברה עצמם טוענים כי ביטול הרעשים של ה-Elite 10 חזק פי 2 לעומת "הביצועים הסטנדרטיים" של שאר האוזניות של החברה.

Elite 8 Active - לספורטאים וחובבי הכושר, צילום: ג'אברה

עיצוב ועמידות

מבחינת עיצוב, Elite 10 ו-Elite 8 Active נבדלות זו מזו בכמה הבדלים מרכזיים. ראשית, ל-Elite 8 Active יש עיצוב סגור לחלוטין שנועד לתת אחיזה הדוקה ומאובטחת במיוחד באוזניים. טכנולוגיית Jabra ShakeGrip מבטיחה שהאוזניות יישארו במקומן גם במהלך האימונים האינטנסיביים ביותר.

בעוד שה-Elite 8 Active מתמקד באחיזה בטוחה כאמור, ב-Elite 10 יש יותר דגש על נוחות. האוזניות מגיעות עם עיצוב חצי פתוח שמפעיל פחות לחץ על תעלת האוזן, מה שמצד אחד הופך אותן לנוחות מאוד להרכבה במהלך היום, אבל גם אומר שיותר צליל חיצוני נכנס דרכן.

Jabra Elite 10 - ההמלצה שלנו אם אתם לא זקוקים לאוזניות כושר, צילום: ג'אברה

סאונד

שתי האוזניות תומכות ב-Dolby Spatial Sound, אך עם זאת, ה-Elite 10 מוסיף יותר עם Head Tracking, שכאמור מספק חווית שמע תלת מימדית נהדרת וסוחפת גם כשמזיזים את הראש. בנוסף, Elite 10 כוללות דרייברים גדולים יותר בגודל 10 מ"מ, זאת בהשוואה ל-Elite 8 Active המגיעות עם דרייברים של 6 מ"מ.

לסיכום, שתי האוזניות מפיקות צליל ברור, עשיר ומציאותי, אך הדרייברים הגדולים יותר ב-Elite 10 מספקים אודיו חזק וחד יותר. כך שאם אתם לא אנשים העוסקים בפעילות גופנית מאומצת ופשוט מחפשים אוזניות טובות ועמידות – Elite 10 היא ההמלצה שלנו.

Jabra Elite 10 החל מ- 840 שקלים.

Jabra Elite 8 Active החל מ- 730 שקלים.

להשיג אצל היבואנים והמשווקים הרשמיים

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר