פלייסטיישן. צילום: Getty Images

משחקים בפלייסטיישן 5? יש לנו בשורה מאכזבת עבורכם

לפי דיווח ב"בלומברג", סוני תשהה את ייצורו של PS VR2, מערכת המציאות המדומה שלה לקונסולת המשחק הפופולרית, לאחר שלא הצליחה למכור ממנו כמצופה • ההחלטה התקבלה, בין היתר, בשל פיטורי הענק שהוכרזו בענקית הטכנולוגיה היפנית בחודש שעבר

לאחר שיצרה כשתי מיליון יחידות של PS VR2, מערכת המציאות המדומה שלה לקונסולת הפלייסטיישן 5, סוני משהה את הייצור על מנת לנסות לפנות ממחסניה את המערכות הרבות שנשארו ברשותה, לאחר שזו לא הצליחה כמצופה.

על פי דיווח שפורסם היום (שני) ב"בלומברג", המערכת, שהושקה בפברואר של השנה שעברה, עלתה עם צאתה לא פחות מ-549 דולרים (כ-2,000 שקלים), מכרה פחות ופחות יחידות ככל שהזמן חלף, ככל הנראה בשל מיעוט התוכן שלה ומכיוון שהמחיר הגבוה שלה הפך אותה לכך שהיא יקרה מפלייסטיישן 5 עצמו. עוד נכתב בדיווח כי סוני לא לבד, שכן גם מטא ואפל נתקלו בקשיים דומים כשהשיקו את המערכות המקבילות שלהן.

PS VR2, צילום: יחסי ציבור


סיבה נוספת להשהיית הייצור נובעת מכך שענקית הטכנולוגיה היפנית הודיעה לפני פחות מחודש כי בכוונתה לפטר 900 מעובדיה, שמהווים 8% מסך העובדים של החברה.

בביקורת שפורסמה בשנה שעברה ב"ישראל היום" עם צאת המוצר, נכתב כי מדובר ב"קפיצה מדרגה משמעותית בתחום שתרשים כל חובב טכנולוגיה בכלל וגיימינג בפרט, אך בשל כמה מגרעות ומגבלות משמעותיות בו, עדיין מדובר במוצר נישה בעל תו מחיר גבוה במיוחד".

PS VR2, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו