כשהרגש גבר על הכסף: דורטמונד עלתה לגמר ליגת האלופות

השוורצגלבן נמצאים במסע מרגש להביא למרקו רויס גביע פרידה, והיה נראה שיש להם יותר על מה לשחק מאשר החבורה הנוצצת והיקרה של פריז • מאטס הומלס הוותיק קבע את ה-0:1 (0:2 בסיכום), ששלח את הגרמנים לגמר ראשון מאז 2013

ג'יידון סאנצ'ו ומאטס הומלס חוגגים. צילום: רויטרס

הגרלת רבע גמר ליגת האלופות סידרה צד אחד לוהט ואחד אפור. ברצלונה, פ.ס.ז', אתלטיקו מדריד ודורטמונד נלחמו על מקום אחד בגמר הגדול, שלרוב הדעות היה מגיע לקבוצה מהצד השני. למרות כל זאת, העלייה של דורטמונד לגמר ליגת האלופות בסופו של דבר הביאה שוב את הרגש לקדמת הבמה של הכדורגל האירופי. 

מי שהייתה אנדרדוג מובהק לאורך כל הדרך ועשתה את הדרך האפורה ביותר הראתה שהיא שווה מקום בטופ של אירופה. הכדורגל שהציגה, עם שלושה ניצחונות ואופי בלתי מתפשר, אפשרה לה לחלום בגדול ולהראות שגם ב-2024, הרגש יכול לגבור על הכסף. 

ניקו שלוטרבק בטירוף, צילום: EPA
שחקני דורטמונד חוגגים, צילום: AFP

פ.ס.ז', כמו במשחק הקודם, לא הצליחה למצוא את הרשת. כמו במשחק הקודם, פעמיים היא פגשה את המסגרת והכדור פשוט לא נכנס, אבל זה לא מוריד מההישג של השוורצגלבן. במסע שהיא חווה, להביא לאגדת המועדון מרקו רויס תואר גדול ראשון בעונתו האחרונה, אין זה מפתיע כי אגדת מועדון אחרת, מאטס הומלס, הבקיע את שער הניצחון שקבע 0:1, כמו במשחק הקודם, בדרך לגמר ראשון מאז 2013. גם אז, הגמר היה בוומבלי. 

ומה נגיד על קיליאן אמבפה? החלוץ הצרפתי לא היה נראה כמו עצמו מאז פתיחת שלב רבע הגמר. למרות שכבש צמד מול ברצלונה במשחק המכריע, גם הפעם הוא תוסכל פעם אחר פעם על ידי ההגנה הגרמנית, שעמדה איתנה במשך 180 דקות בדרך לגמר. אמבפה צפוי לעזוב את פ.ס.ז' בקיץ הקרוב והופעת הפרידה מהקהל המקומי בליגת האלופות הייתה מאכזבת מהצפוי.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
קיליאן אמבפה מאוכזב. נפרד מהסטאד דה פראנס בבושת פנים, צילום: AP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר