סירוב אחר סירוב: באיירן מינכן לא מוצאת מאמן, וכעת עולה הצעה מופרכת

מאמנים רבים, כולל כאלה שאינם מהטופ העולמי, לא מסכימים לאייש את אחת המשרות המבוקשות ביותר • האימפריה הבווארית על סף ייאוש, ובאיטליה העלו בפניהם הצעה דמיונית - למנות את שחקן הקבוצה ואגדת המועדון למאמן-שחקן

שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות

משרת האימון בבאיירן מינכן אמורה להיחשב לאחת היוקרתיות בכדורגל העולמי. עם זאת הגרמנים תקועים בחיפושים אחר מחליף לתומאס טוכל ונתקלים לשלל סירובים, גם ממאמנים שאינם בהכרח שייכים לטופ העולמי.

שני האחרונים שהצטרפו לרשימה הם ראלף רנגניק ורוג'ר שמידט. רנגניק כשל בתפקידו כמאמן מנצ'סטר יונייטד לפני שנתיים, אולם הוא נחשב לדמות מוערכת בכדורגל הגרמני בשל תפקידיו השונים כמנהל מקצועי. השיחות עם באיירן היו טובות ובבוואריה האמינו שהוא יסכים, אך אז הם הופתעו כשהעדיף להמשיך ולהתמקד בתפקידו הנוכחי כמאמן נבחרת אוסטריה, שתשתתף ביורו 2024 שיחל בחודש הבא.

אל הרשימה הצטרף מאוחר יותר רוג'ר שמידט, שהוא לבטח לא היה האופציה הראשונה, השנייה או השלישית של באיירן. מאמנה של בנפיקה, שאימן גם את ערן זהבי בפ.ס.וו איינדהובן, הצהיר כי הוא מתכוון לממש את חוזהו בבנפיקה ולהישאר בקבוצה מפורטוגל. עוד קודם לכן באיירן נתקלה בסירוב מצ'אבי אלונסו ויוליאן נאגלסמן, שהעדיפו להמשיך בלברקוזן ונבחרת גרמניה בהתאמה. הישארות עם טוכל מעבר לעונה הנוכחית? כל הצדדים מעידים על כך שזה לא יקרה, ונדמה שהמצב לא ישתנה אפילו אם באיירן תזכה בליגת האלופות.

"אנחנו לא במצב טוב, אנחנו לא מרוצים מהסירובים, אבל לא נטמן את הראש בחול", אמר המנהל המקצועי מקס אברל שמתמודד עם כאב ראש לא פשוט. לאור המצב הציעו ב"גאזטה" האיטלקי פתרון יצירתי במיוחד שקשה אפילו לדמיין אותו. עם זאת, במצב הנוכחי של באיירן, הכל אפשרי. הצעתם הינה למנות למאמן-שחקן את תומאס מולר, שמחזיק בחוזה לעוד שנה בקבוצה. מולר בן ה-34 כבר לא נחשב לשחקן הרכב קבוע, ועל כן בארץ המגף העלו את הרעיון לפיו יוכל להתחיל את קריירת האימון כשהוא עדיין משחק.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
תומאס מולר, צילום: lexander Hassenstein/Getty Images
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר