"תן לי להישאר בבית": התנאי שכריסטיאנו רונאלדו הציב למאמנו

ב"בילד" חשפו את הצעד שהציע הפורטוגלי כשאיבד את מקומו בהרכב של ראלף רנגניק במנצ'סטר יונייטד • הכוכב דרש לשחק בארבעה מתוך חמישה משחקים, ובפעם שבה לא שותף להישאר בבית ולא לשבת על הספסל

יורגן קלופ מדבר על ארנה סלוט כיורשו האפשרי בליברפול / Sky Sports

הקדנציה הראשונה של כריסטיאנו רונאלדו היתה אגדית, עם זכייה בשלוש אליפויות פרמייר ליג ועוד אחת בליגת האלופות. את הקדנציה השנייה לעומת זאת, קרוב לוודאי שהוא ירצה לשכוח. הפורטוגלי סגר מעגל וחזר לשדים האדומים ב-2021, אך בתום שנה וחצי לא מוצלחות נדד לערב הסעודית וחתם באל נאסר.

רונאלדו עבר תחת שלושה מאמנים בקדנציה הזו ביונייטד - אולה גונאר סולשיאר, ראלף רנגניק ואריק טן האח. רנגניק שמאמן את נחברת אוסטריה כיום עשוי בקרוב להתמנות למאמן במועדון פאר נוסף - באיירן מינכן.

בעקבת המינוי האפשרי בבוואריה, ב"בילד" חשפו תנאי שרונאלדו הציב לרנגניק בתקופה המשותפת שלהם באולד טראפורד. לפורטוגלי לא היה מקום מובטח בהרכב של המאמן הגרמני, ולאור זאת הציב בפניו את התנאי הבא - תן לי לשחק בארבעה מתוך חמישה משחקים. במשחק שבו לא אשותף, תן לי להישאר בבית ולא לשבת על הספסל.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

רנגניק נחשב למנהל מקצועי מוערך מאוד במולדתו, אולם הניסיון שלו כמאמן ראשי די מוגבל. עוד לפני שעזב את יונייטד, רונאלדו ביקר את המינוי של הגרמני כשתהה כיצד "מישהו שכלל לא מאמן" הופך למאמן במנצ'סטר יונייטד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר