קבוצתו של עומר אצילי עצרה את רצף הניצחונות הארוך בהיסטוריה של הכדורגל

אל עין, ללא הישראלי שנותר מחוץ לסגל, ניצחה 2:4 את אל הילאל וקטעה לה רצף של 34 ניצחונות בכל המסגרות - הארוך אי פעם בליגות המקצועניות • ההפסד האחרון של הקבוצה הסעודית היה בסוף חודש יולי האחרון

מלקום. צילום: Getty Images

מאז חודש יולי האחרון, אל הילאל לא ידעה מה זה הפסד, עד הערב. 42 משחקים ללא הפסד (כולל משחקי ידידות) ו-34 ניצחונות רשמיים רצופים עשו אותה לקבוצה עם הרצף הארוך ביותר בהיסטוריה, אבל הוא נעצר הערב (רביעי) במשחק הראשון של חצי גמר ליגת האלופות האסייתית. 

מי שעצרה אותם היא אל עין מאיחוד האמירויות, קבוצתו של עומר אצילי שנותר פעם נוספת מחוץ לסגל. אל הילאל גרמה ללא פחות משלושה פנדלים שהובילו לניצחון יריבתה, הראשון מאז אל סעד הקטארית בגביע האלופות למועדונים ערביים בקיץ שעבר. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אל הילאל היא אחת מאותן קבוצות שעשו רכש במאות מיליוני יורו בקיץ האחרון. שחקנים כמו מלקום, אלכסנדר מיטרוביץ', יאסין בונו, סרגיי מילנקביץ' סאביץ', רובן נבש וקאלידו קוליבאלי הצטרפו, כאשר ניימאר הספיק לשחק חמישה משחקים במועדון עד שנפצע וגמר את העונה. בליגת העל הסעודית אל הילאל רשמה 25 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו ב-27 משחקים. אל עין נמצאת במקום השלישי בליגה האמירתית עם 36 נקודות, מרחק של 15 מהמוליכה אל וואסל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר