אם צ'אבי יעזוב את ברצלונה, בהנהלת המועדון החליטו מי יהיה מחליפו

לאחר ההפסד הביתי לפ.ס.ז' בגומלין רבע גמר ליגת האלופות וההדחה מהמפעל, ראשי הקטאלנים תמימי דעים כל כך שרפא מארקס יהיה המחליף של המאמן הנוכחי, שהודיע לפני מספר חודשים כי יעזוב בסוף העונה אבל עשוי לשנות את החלטתו

הדחה כואבת לברצלונה. צ'אבי. צילום: AFP

קפטן נבחרת מקסיקו לשעבר, רפא מארקס, הפך למועמד הבכיר להחליף את צ'אבי כמאמן ברצלונה, כך מספרים כלי התקשורת בספרד. ישנה תמיכה גוברת בקטאלוניה במרקס, כאשר החיפוש אחר מאמן חדש צפוי להאיץ בעקבות הדחתה של בארסה מליגת האלופות לאחר ההפסד לפריז סן ז'רמן אתמול (שלישי).

לאחר שצ'אבי הודיע בסוף ינואר כי יעזוב בסיום העונה, מארקס, בן 45, נחשב כאופציה בלי הרבה סיכויים, אבל מאמן ברצלונה ב' שמועמדת לעלות לליגה השנייה בספרד, העלה את מניותיו לאחרונה, בטח לאור ההבנה כי אין הרבה מאמנים שיוכלו להגיע לבארסה, גם לאור המצב הכלכלי של המועדון, מאמנים כדוגמת האנסי פליק ויורגן קלופ.

מצבה הפיננסי של בארסה אומר שהיא לא יכולה להציע ערבויות על בניית סגל איכותי בהרבה ממה שיש לה כרגע למאמנים שירצו לאמן אותה, בגלל המגבלות שיהיו לה בשוק ההעברות, בעוד שהיא עדיין נמצאת במאזן של למעלה מ-200 מיליון אירו (212 מיליון דולר) מעבר לתקרת ההוצאה השנתית של הליגה שעומדת על 204 מיליון אירו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אחרי שהפסידה לפ.ס.ז', בארסה תצא ביום ראשון הקרוב למשחק חוץ קשה מאוד מול ריאל מדריד עם הזדמנות לצמצם את הפער מול מוליכת הליגה לחמש נקודות עם שישה משחקים שיישארו לאחר מכן. כרגע עדיין נותרו אנשים במועדון שמקווים שצ'אבי יבצע סיבוב פרסה על החלטתו וימשיך לפחות עד תום החוזה שלו שמסתיים בקיץ 2025.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר