כוכב ניו יורק השתווה למייקל ג'ורדן; אלופת ה-NBA תודח מהפלייאוף?

ג'יילן ברונסון השלים משחק רביעי ברציפות עם 40+ נקודות ו-5+ אסיסטים, הניקס עלו ל-0:1 בחצי גמר המזרח מול אינדיאנה עם 117:121 דרמטי • אנתוני אדוארדס (27 נקודות) ומינסוטה העלימו את ניוקלה יוקיץ' ועלו ל-0:2 על דנבר עם 80:106 ענק

קיירי אירווינג מדבר על החיבור עם אוהדי דאלאס מאבריקס

דבר כזה עוד לא ראינו. ניו יורק עלתה הלילה (בין שני לשלישי) ל-0:1 בסדרת חצי גמר המזרח מול אינדיאינה בפלייאוף ה-NBA בזכות הכוכב שלה ג'יילן ברונסון, שהוביל אותה לניצחון 117:121 דרמטי.

ברונסון הפגיז כהרגלו 43 נקודות, אליהם הוסיף גם 6 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. הסטטיסטיקה הזאת, הפכה אותו לראשון אי פעם בפלייאוף שמגיע ל-40+ נקודות ו-5+ אסיסטים בארבעה משחקים רצופים.

מלבד זאת, ברונסון הוא גם הרביעי בהיסטוריה שקולע 40+ נקודות משחק רביעי ברציפות בפלייאוף, ובנתון הזה הוא עדיין ג'רי ווסט (6) אך השתווה למייקל ג'ורדן וברנרד קינג (4 כ"א).

רגע משעשע התרחש בסיום המשחק. ברונסון נשאל על ידי אחד הכתבים במסיבת העיתונאים מה הוא אומר על כך שהפך לראשון מאז מייקל ג'ורדן להגיע לנתונים האדירים האלו. חברו לקבוצה דונטה דיווינצ'נזו ענה: "מייקל ג'ורדן?" ואז ברונסון ביקש ממנו לעצור. צפו בקטע: 

מאוחר יותר, ההצגה המהדימה והמפתיעה נמשכה - הפעם בדנבר - וממש לא לטובת האלופה. מינסוטה, אולי הקבוצה החמה בפלייאוף כרגע, עלתה ל-0:2 מדהים מול הנאגטס בזכות ניצחון חוץ סופר משכנע 80:106.
 
אנתוני אדוארדס שוב התעלה על כולם עם משחק גדול של 27 נקודות, אנתוני טאונס קלע מספר זהה ובצד השני, ניקולה יוקיץ' כמעט נעלם עם 16 נקודות בלבד. הטימברוולס נותרו בלתי מנוצחים בפלייאוף העונה וכבר במאזן 0:6 מדהים.
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אנתוני אדוארדס מתעופף. כוכב, צילום: EPA
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר